Los bericht bekijken
Oud 29 april 2024, 18:47   #16
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Laat ons dan ook weer niet te luid huilen met de wolven in het bos...

Ja,er kan getwijfeld worden aan de motivaties van enkele tienduizenden ,speciaal diegenen die al die moeite deden om zich in het Buitenland te gaan bevinden.....(idem voor waarschijnlijk meer dan een half miljoen oproepbare Russische mannen hé?)

Maar de merendeel zal zijn zoals Kelt indertijd.....Van zichzelf bestormde ik ook niet bepaald de kazernepoorten om binnen te mogen...Maar na ontvangst van mijn oproepingskaart bevond ik mij op een slechte morgen ,samen met zovele lotgenoten,op de ontvangstkoer van een opleidingscentrum,en kwamen enkele barse figuren met 3 streepjes op hun schouders eens zien "wat ze nu weer binnen gestoken hadden"....

En weet je wat.....alles went.....Het zal ook zo gaan zijn voor zovele Ukies...De liefhebbers ZIJN al lang binnen,de rest heeft een beetje "persuasion" nodig...Het verbijstert mij dat het Kiev zo lang gekost heeft dat te regelen....(ik dacht eigenlijk al die tijd dat tenminste DAT al lang in orde was,een gaand oorlogje lijkt me afdoende aanleiding dat te regelen.... )

Trouwens aan Russische zijde hebben ze daar meer dan een jaar voorsprong genomen...iedereen en zijn schoonmoeder kan gemobiliseerd worden...in volgorde...de gevangenen,de marginalen....en uiteindelijk de schoonmoeders ook...
Weet je wat, keltje, je vriendje in Kiev krijgt 24/24 en 7/7 bescherming, en niet van Oekraïeners. Gesnopen?
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden