Los bericht bekijken
Oud 29 april 2024, 22:09   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Allez mensen.

De stelling is 'iedereen mocht zijn vlag bovenhalen behalve ik'. En dan zie je op dat fragment een speelplaats waar niemand een vlag bijheeft en hij die daar opgewonden staat te zwieren.
SCHAAAAANDE! De kleur van bloed ontbreekt.

Citaat:
Ook N-VA was niet te spreken over het incident. De lokale afdeling in Tienen trok maandagochtend naar de schoolpoort om actie te voeren met Kamerlid Theo Francken en Jong N-VA-voorzitter Jeroen Bergers op kop. “Ik stel me veel vragen bij wat er gebeurd is in deze school”, aldus Francken.
Eerst werden wijzelf geïndoctrineerd van in de lagereschool tot in de universiteit. Dat werkt niet langer. Nu zijn de kinderen van allochtonen aan de beurt.

Je hoort de belgicistjes niet als kinderen tekenen van radicalisering vertonen, want dan spelen ze het VB in de kaart. Maar OWEE als er een leeuw wordt opgevoerd zonder de kleur van bloed aan zijn bek en poten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden