Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2024, 07:22   #3827
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Dood gaat ge sowieso.

Ge kunt dus evengoed af en toe naar een dokter lopen.

Dat betekent nog niet dat ge er ook naar moet luisteren, of doen wat hij/zij/het zegt.


En wat de rest van uw probleem betreft: ge kunt altijd Onan eren.

Die zal daar héél blij mee zijn.

Ik denk dat ik ongeveer 20 tot 25 jaar geloof hechtte aan de medische wereld. Maar ik zie mensen er net meer en meer afhankelijk van worden en heil in zoeken.
Ik word ziek, pas mijn eten aan en ben 2 a 3 dagen daarna "genezen". Als ik gevacinneerden nu zie, sommige hoesten weken aan een stuk.

Ik ben raar en heb misschien rare overtuigingen, maar ik heb te vaak "gelijk gekregen" in mijn gevoel, dus ga mijn gevoel blijven volgen. En als ik een fout maak, geeft mij dat ervaring een betere keuze de volgende keer te maken.

Geen vaccins en pillekes meer voor mij djimi.

Als ik kanker krijg, zal ik wel chemo nemen maar ik ga dat dan in combinatie met cannabisolie doen. Het feit dat dit land geen medicinale cannabis erkent maar wel alcohol aan minderjarigen schenkt (zoek daar eens de wetenschap over op "nee-zeggers"); wekt sowieso geen vertrouwen op.
Ze criminaliseren alternatieve behandelingen dus hun eigen behandelingen domineren niet door waarheid. Ze zijn van den leugenaar.

Corona bewees ook hoe beïnvloedbaar de geneeskunde is en hoe dokters meelopen in de verhaallijnen van fabrikanten. De dokters die eerlijk waren waren een kleine minderheid, en de meerderheid liep mee op basis van "sociaal darwinisme" en niet op basis van de waarheid.
De waarheid onderging cancel culture.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 1 mei 2024 om 07:36.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden