Los bericht bekijken
Oud 29 december 2015, 21:49   #7
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.675
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

kijk hier,

Ik leerde een hindoeman kennen die mijn moeder kende als zij juffrouw op school in suriname lang geleden en het is verbazingwekkend om te lezen nu hoe hij gelooft in de reincarnatie theorieeen:

zie onder, uit mailtje van een hindoeman:
hij gelooft dat een filippijnse vrouw met wie hij nu kennis heeft gemaakt een reincarnatie moet zijn van zijn oma omdat hij negen maanden later na de dood van zijn oma is geboren op de Filippijnen.

Toch bizar he om te zien hoe hindoe halfapen met viesbruine apenkleurtjes denken en geloven mbt karma en reincarnatie. Hierom begin ik sterker erin te geloven dat zwarte hindoe rassen echt lager zijn en kleinere hersenen moeten hebben, en te vaak onderontwikkeld zijn. Het is een rassenkwestie denk ik, omdat blanken vaker intelligenter denken en ook veel beter ontwikkeld zijn en rationeler denken, veel positiever gewoon.

Kijk Blanken denken vaak positiever over zichzelf dan zwarte hindoes.
dit is fundamenteel een groot rasverschil en ik maak het te vaak mee in de harde praktijk.


-----------------------



From: croep......
Sent: Sunday, December 27, 2015 2:44 AM
To: [email protected]
Subject: Re: ik ben nu Triseksueel

ze heeft in taiwan ooit een oud oma verpleegd van haar manager, van het confectie bedrijf waar zij werkte, haar manager nam haar in vertrouwen om zijn moeder te verplegen. dat oma zei dat haar grote liefde ooit uit een ver land zou komen en dat haar redding zal zijn en dat hij een donker persoon is. Voordat zij stierf...ze zag mijn profiel op de chinese dating site, waar zij ook toen een profiel had aangemaakt....dus zij heeft mij benaderd, ik vind haar wel aardig, haar leeftijd en de tijdstip van haar geboorte is bepalend, want ik zie in haar eigenlijk en ik hoop dat het juist is, maar ik denk dat het maar een gevoel is omtrent een reincarnatie van mijn eigen oma, die in maart 1971 overleed aan het hartaanval in suriname op slechts 49 jaar oud en 3 maanden. mijn vriendin is op 7 januari 1972 geboren; dus zeg maar 9 maanden later, dat zou op een toeval kunnen stuiten( dat is maar een gevoel) maar ze zou dus inderdaad kans maken dat zij via een wedergeboorte alsnog opnieuw een persoon ontmoet die in haar vorige leven ook een rol speelde... ik heb altijd aan mijn oma gedacht en ik denk wel vaak aan haar....dus misschien is het inderdaad mijn eigen oma in een reincarnatie van deze vriendin, ....echter dat weet zij toch niet, kan ze ook niet weten,,,






----------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden