Los bericht bekijken
Oud 23 april 2024, 12:32   #91
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
1 dag met 1200 doden versus maanden van vluchten , honger hebben , eigendommen/ huizen vernietigd zien worden en 34000 doden.
Wat is er gruwelijker?
Het ene is niet gruwelijker dan het ander, dat is allebei EVEN gruwelijk en dat wil je nog steeds niet gezegd hebben.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dan zeg ik het nu , het was gruwelijk.
En wat bedoel je met "het" ?
Je weigert nog steeds de hamas aanval op 7 oktober en (1200) vermoorde joden gruwelijk te noemen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik heb het terrorisme genoemd.
Waar?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
nee , hoe kunnen berichten op zich gruwelijker zijn dan doden in de praktijk.
Dat vind ik helemaal niet , dat is een misvatting.
ik zei dit

U verzint dingen die ik gezegd zou hebben. Wat ik wel zeg is dat 7 oktober gruwelijk was , maar dat hetgeen de Israeli's doen nog gruwelijker is , nog meer impact heeft op burgers en nog grootschaliger is , en dat valt niet te ontkennen.

Een vermoorde Israelier of een vermoorde Palestijn is even erg , dat vind ik , maar vind u dat ook ?

7 vermoorde Palestijnen zijn weer wel erger als 1 dode Israelier. En dan komt u zeggen dat ik een Palestijns slachtoffer erger vind dan een Israelische?

Duidelijk zat , u bakt er iets geks van.
Ik bak nergens iets van, ik herhaal enkel wat gij zegt.

Nu bevestig je nogmaals dat gij israëlische berichten op zich gruwelijker vindt dan israëlische doden (en dat zijn vermoorde Joden!) in de praktijk door hamas.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Wat Israel doet is nog veel beestachtiger...
zie reportage.
Niks misvatting dus maar bewust en vals verdraaien door opeens van de reportage te wijzen naar daden "hetgeen de Israeli's doen".

Gij liegt dat je een vermoorde Israelier of een vermoorde Palestijn even erg vindt want gij zegt toch zelf dat vermoorde palestijnen wel weer ERGER ZIJN dan een dode "israëlier" (en dat is dan een Jood die OOK VERMOORD WERD!!!)

Ontkennen wat je zelf zegt....man, man...blijf liegen en spartelen gelijk ne paling in een emmer snot, je maakt jezelf belachelijk en iedereen kan het lezen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Weer iemand in de "occupation and blockade dinial mode"
Ik spreekt niet eens over joden , maar over Israeliers. Het feit dat er veel joden is Israel wonen doet er voor mij niet toe , elk mens is mens ongeacht wat dan ook.
Israëliërs zijn Joden.
Natuurlijk spreek je daarom niet eens over Joden, die niet als mens beschouwd worden, dan kun je kommaneuken door ze "israëliërs" te noemen en zo liegen antisemieten en jodenhaters ook om te misleiden dat ze Joden niet als mensen beschouwen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dit is geen oorlog zoals we dat gewen zijn , er vallen al heel lang geen doden meer in Israel , ze vallen alleen in Gaza als gevolg van het Israselische optreden. Je moet behoorlijk extreem zijn wanneer je alles dat Israel doet in de schoenen van hamas schuift , want dat is een vrijbrief voor Israel om te doen wat ze willen , hoe gruwelijk ook , het is toch de schuld van hamas.
Vorige week nog stierf een joods meisje in israël.
Maar joden zijn volgens islamieten geen mensen dus die kunnen ook niet doodgaan.
Ach, ja en dat was dan ook geen joods meisje, dat was een israëlisch meisje....er vallen al lang geen joodse doden meer, alleen israëlische doden (als ze geen Joden zijn.)
Misselijkmakend.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Juist het leed van joden in WO2 heeft gezorgd voor bepaalde regels afspraken die heel veel landen met elkaar gemaakt hebben over oorlogsvoering en bepaalde rechten. Zo heeft men bepaald dat een volk onder bezetting het recht heeft zich hiertegen te verzetten , zelfs met geweld.

U kunt dat niet gewoon negeren in dit conflict , en net doen of alleen 7 oktober bestaat.
Nogmaals: informeer jezelf waar deze oorlog in wezen over gaat ipv onnozel de holocaust en WOII erbij te sleuren om de kern en gevolgen van dit conflict te ontkennen.

https://www.ewmagazine.nl/nederland/...aard-1682562W/

Een volk dat aangevallen wordt en weer met uitroeiing bedreigd wordt door een terroristische parasiet in hun midden, mag zich verdedigen en een volk dat beweert onder bezetting te leven, kan ook verhuizen naar waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen ipv te claimen wat niet van hen is.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden