Los bericht bekijken
Oud 23 april 2024, 15:26   #92
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.985
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Het ene is niet gruwelijker dan het ander, dat is allebei EVEN gruwelijk en dat wil je nog steeds niet gezegd hebben.
34000 doden vind ik erger als 1200 doden , simpel toch.
Citaat:
En wat bedoel je met "het" ?
Je weigert nog steeds de hamas aanval op 7 oktober en (1200) vermoorde joden gruwelijk te noemen.
Ik citeer mezelf " Wat ik wel zeg is dat 7 oktober gruwelijk was"
Ik ben duidelijk geweest.



Citaat:
Israëliërs zijn Joden.
niet allemaal , er zijn 2 miljoen Palestijnse Israeli's




Citaat:
Nogmaals: informeer jezelf waar deze oorlog in wezen over gaat ipv onnozel de holocaust en WOII erbij te sleuren om de kern en gevolgen van dit conflict te ontkennen.
Ik sprak nog niet eens over de vraag waar de oorlog over gaat, ik sprak over het ontstaan van de regels die Israel aan haar laars lapt.

Citaat:
Een volk dat aangevallen wordt en weer met uitroeiing bedreigd wordt door een terroristische parasiet in hun midden, mag zich verdedigen en een volk dat beweert onder bezetting te leven, kan ook verhuizen naar waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen ipv te claimen wat niet van hen is.
"Een volk dat beweert"? Het is de officiële status van Gaza , het is onderdeel van de door Israel bezette gebieden. Het Palestijnse volk wordt veel meer bedreigd. Veel Gazanen komen oorspronkelijk van de westbank waar ze dan ook naar terug willen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 april 2024 om 15:26.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden