Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 juni 2022, 07:13   #201
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik zag in de week ook zo iemand, hij deed dat omdat z'n broer ferm ziek geweest was van Covid '19.

Ik zei dat dat eigenlijk geen reden was. Mijn vrouw haar broer is gestorven aan Corona, toch laten wij ons leven niet bepalen door schrik voor Corona.

De man liep boos weg.
Ieder doet wat hij wil. Als gij zonder kijken de straat wil oversteken dan is dat uw goed recht.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2022, 07:35   #202
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ieder doet wat hij wil.
Dat was juist wat er mis ging tijdens de corona gekte, dat men dat geschonden heeft.

Laatst gewijzigd door patrickve : 3 juni 2022 om 07:35.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2022, 07:38   #203
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat was juist wat er mis ging tijdens de corona gekte, dat men dat geschonden heeft.
Ge kon nog altijd doen wat ge wou. Niet mogen betekent niet niet kunnen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2022, 08:27   #204
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ge kon nog altijd doen wat ge wou. Niet mogen betekent niet niet kunnen.


Ok, we mogen ook geen corona zotten aan lantaarnpalen hangen, maar niet mogen is niet niet kunnen he

Laatst gewijzigd door patrickve : 3 juni 2022 om 08:28.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2022, 10:32   #205
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.639
Standaard

Zonet gezien in een youtube filmke van Franse tv zender TF1, volgens de naam een vrijdag programma wel gedateerd 28/05/2022, een zaterdag, soort show "Tous Est Permis".
De "bekende" personen zonder masker, het (deel van?) het publiek achter hen in beeld, allemaal met 1zelfde type, maar met een varieteit van kleuren.
Die moeten gevraagd geweest zijn dat te dragen toch? Als voorwaarde om daar mee in beeld te mogen komen, achter de "bekende" personen?
In geval, wel dat is hoe de propaganda van de nazi's hun "Nieuwe Normaal" willen gebetonneerd krijgen he.
Of was die mondvoddendwang in FR daar vorige week nog altijd?

Recent, daar rommelmarkten nu weer volop gebeuren, heb ik voor de 1ste keer zo een geel rommelmarkten agendaboekje gekregen. Je kunt die kopen op sommige, en in enige winkels. In dat boekje, een aantal verwijzingen zodanig dat het curieus werd. De eerste pagina gaf toelichting, en verraste me nogal. Normaal kom ik kritiek op de nazi's enkel tegen op internet, en je moet er dan nog vaak naar zoeken, door google ea gecensureer en volgordemanipulaties.

Ik ga het begin overtypen:
Citaat:
"WE KUNNEN WEER!!"
Na twee jaar van isolatie, hebben we onze vrijheid terug! Oeffff......!!!!!
Wat heeft iedereen toch een zwaar beproefde en heftige periode achter de rug!
Maar we leven nog, anders zou je dit bericht niet lezen.
Proficiat!! Ja, we mogen iedereen elkaar weer in liefde ontmoeten zoals nooit tevoren.
We zijn er nog niet helemaal.... maar wel op de goede weg naar hoe het vroeger was.
Surf eens naar StopWorldControl.com en ontdek wat er echt gaande is in de wereld.
De naam van die website aan het eind maakte al duidelijk.
Eens bezocht, en pagina https://stopworldcontrol.com/jury/
Daar ook een link https://stopworldcontrol.com/downloa...cinereport.pdf met bewering en data waarop ze gebaseerd zou zijn, dat de vaccinaties miljoenen doden veroorzaakte, en bij honderden miljoenen ernstige bijwerkingen. Iets dat ik hier al enige keren zag beweerd worden, en waarvoor ik totnogtoe weinig moeite deed om te verifieren, omdat ik het als eerder ongeloofwaardig beschouwde. Misschien moet ik er toch eens tijd voor maken.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 4 juni 2022 om 10:33.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2022, 11:53   #206
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ge kon nog altijd doen wat ge wou. Niet mogen betekent niet niet kunnen.
Wat een zever
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2022, 13:05   #207
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

enkel wappies & hippies (stoned met tetten bloot of zonder) en anarchistjes hebben van de hele covid maatregelingen een drama gemaakt,
99% van de populatie niet
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2022, 13:36   #208
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ieder doet wat hij wil.
Als gij zonder kijken de straat wil oversteken dan is dat uw goed recht.
Niet vaccineren is ook ieders goed recht om te doen wat ie wil zonder gestraft te worden door uitsluiting!
Vaccineren zonder bijwerkingen te kennen en te weten wat de gevolgen voor eigen gezondheid zullen zijn, is ook zonder kijken de straat oversteken, maar dat is ook uw goed recht.
Maar dan niet komen janken als je van je sokken gereden wordt.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2022, 13:49   #209
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
enkel wappies & hippies (stoned met tetten bloot of zonder) en anarchistjes hebben van de hele covid maatregelingen een drama gemaakt,
99% van de populatie niet
Het zijn nochtans alleen de gevaccineerde sheeple die al 2 jaar lang liggen te mekkeren over de wappies.
De angsthazen leveren graag hun burgerrechten in voor een vals gevoel van veiligheid uit schrik voor een banaal griepvirus dat nooit een dodelijk gevaar was.
Arme, domme marionetten aan het touwtje, ze beseffen blijkbaar nog altijd niet hoe ferm ze bij de neus werden genomen.
Spuw nog maar wat gal op de wappies, zij dragen tenminste geen gevolgen van gen/vaccinaties en dat is tenslotte het enige dat telt.
Sliep, sliep...

Ik vind overigens dat dan de gemeenschap ook niet moet opdraaien voor gevaccineerden die door eigen schuld opnieuw besmet en/of ziek worden door bijwerkingen en dan de overbelasting van de zorg en hun medische zorg ook maar zelf moeten betalen.
Wat vinden de gevaxte azijnpissers van die gelijkheid?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.

Laatst gewijzigd door Oma : 4 juni 2022 om 14:07.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2022, 14:45   #210
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.639
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
enkel wappies & hippies (stoned met tetten bloot of zonder) en anarchistjes hebben van de hele covid maatregelingen een drama gemaakt,
99% van de populatie niet
Enkel overheid en aanhang hebben van virus en mutaties een drama gemaakt.
99% van de populatie niet.

Motief voor de hand: een zoveelste excuus aangegrepen, om volk te dwingen, te terroriseren, te controleren, om het ongestraft verder te kunnen blijven bestelen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 4 juni 2022 om 14:47.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2022, 10:35   #211
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.639
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
In het westen is nog nooit iemand 'geterroriseerd 'met covid maatregelingen

échte terreur genoeg in de oorlogsdraad, maar de wappies geloven alleen hun eigen verzinsels
https://www.mijnwoordenboek.nl/puzze...Terroriseren/1
1) Geweld uitoefenen 2) Intimideren 3) Onderdrukken 4) Schrik aanjagen 5) Schrikbewind uitoefenen 6) Tiranniseren
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2022, 12:48   #212
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
https://www.mijnwoordenboek.nl/puzze...Terroriseren/1
1) Geweld uitoefenen 2) Intimideren 3) Onderdrukken 4) Schrik aanjagen 5) Schrikbewind uitoefenen 6) Tiranniseren
Volgens edwinp hebben wappies dat allemaal verzonnen want hij had als gehoorzame prikjunkie al een cst om een pint te mogen gaan drinken, dus bestaat intimidatie, dwang en staatsterreur dan ook niet.
Voor blinde sheeple bestaat dat alleen als het henzelf overkomt.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2022, 14:01   #213
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Volgens edwinp hebben wappies dat allemaal verzonnen want hij had als gehoorzame prikjunkie al een cst om een pint te mogen gaan drinken, dus bestaat intimidatie, dwang en staatsterreur dan ook niet.
Voor blinde sheeple bestaat dat alleen als het henzelf overkomt.
Je bent vrij als de priknazi zegt wanneer je vrij bent !
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2022, 14:19   #214
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.639
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Volgens edwinp hebben wappies dat allemaal verzonnen want hij had als gehoorzame prikjunkie al een cst om een pint te mogen gaan drinken, dus bestaat intimidatie, dwang en staatsterreur dan ook niet.
Voor blinde sheeple bestaat dat alleen als het henzelf overkomt.
Ik maak het volgende onderscheid tussen pesten en terroriseren: het eerste heeft een doel dat persoonlijk is, het tweede een doel waarbij de persoon zelf niet relevant is, die is maar een middel tot een doel.
Iemand dwingen tot met een masker rondlopen, om genoegdoening te scheppen uit het gesukkel van die iemand, is pesten.
Iedereen dwingen tot met een masker rondlopen, om de valse indruk van een maatschappij bedreigend virus te scheppen, is terreur.
Pesten heeft geen motief buiten de persoon, terreur wel. In de corona case, was dat motief volgens mij prijsstijgingen/inflatie te veroorzaken, door sabotage van productie en handel - economie. Tekorten aan vanalles. Ik kreeg dat vermoeden reeds in de zomer van 2020, toen ze klanten van winkels en zelfs fietsers en voetgangers buiten op straat OOK dwongen tot maskers dragen. Dat vond ik zodanig buiten proportie tov de dreiging die van dat virus uitging, dat louter dat virus als verklaring zodanig ongeloofwaardig werd, dat er een ander motief moest zijn. Ik zag prijsstijgingen aankomen, en zo bleek ook. Het RU-OEK verhaal nu, de sancties die de regimes hier voeren, met hetzelfde gevolg (inflatie) is gewoon de verderzetting, om ten alle prijze te voorkomen dat de prijzen zouden terugkeren naar de oude.
Eenmaal uitkeringen en lonen mee verhoogd, kunnen bedrijven niet meer rendabel zijn aan de oude prijzen he.
Wat is het netto verschil: bestaand spaargeld, werd waardelozer.
Niks verrassend, de monetaire centrale planning van de regimes stelt zelfs OPENLIJK een doel van +2% jaarlijks. Dat stellen ze dus als "het normaal".
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2022, 14:35   #215
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.639
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Volgens edwinp hebben wappies dat allemaal verzonnen want hij had als gehoorzame prikjunkie al een cst om een pint te mogen gaan drinken, dus bestaat intimidatie, dwang en staatsterreur dan ook niet.
Voor blinde sheeple bestaat dat alleen als het henzelf overkomt.
Ik denk totaal niet dat sommigen hier ageren uit blindheid, gehoorzaamheid.
Inflatie is een verhaal met een spiegel. Een stelende, en een bestolene. Het is geen toeval dat dezelfden in ALLE onderwerpen, zie nu ook RU-OEK de zijde van dwingelanden kiezen.
Ik laat me ook niet zodanig lokken in details dat de hoofdzaak (hier: inflatie) buiten beeld raakt. Want dat is net het motief voor dat lokken. Caesar zei: geef het volk brood en spelen, opdat het niet opstandig zou worden tegen ons.
SARS-COV2 en conflict RU-OEK, zijn op wereldschaal bagatellen. Dat wil zeggen dat het TOTAAL ZOT is dat hele bevolkingen (op de gesponsorde minderheidsaanhang van regimes na) er hun levens negatief door gewijzigd zien.
Dat TOTAAL ZOTTE, is wat de regimes hier deden in het verleden, doen in het heden, en zullen blijven doen in de toekomst.
Bagatellen opblazen tot wereldproblemen.
Met dat motief, keer ik van die details terug tot die hoofdzaak die ik zie.
En die sommigen worden daar nijdig van, en verliezen daardoor hun soapserie-beleefde houding. Ze mogen dat van mij, en ik prefereer dat publiek gemaakt, maar tja, het oogt niet fraai, wat dan consequenties kan hebben voor het medium waarlangs de discussie (die er eigenlijk niet was) gevoerd wordt. Dat medium te vrijwaren van die consequenties, is evenzeer belangrijk. Het is zelfs waar het begint. Zonder medium, wordt een massa aan informatie ontzegd. Dat is het grote gevaar dat van censuur uitgaat.
Maar dat is allemaal dus offtopic.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2022, 09:37   #216
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.272
Standaard

Als ik een zaak binnenkom waar veel vol rondhangt zet ik ook nog een masker op. Deed ik vroeger ook als ik eens verkouden was om de anderen niet te besmetten.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2022, 10:14   #217
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Als ik een zaak binnenkom waar veel vol rondhangt zet ik ook nog een masker op. Deed ik vroeger ook als ik eens verkouden was om de anderen niet te besmetten.
Een verkoudheid blijft maar een verkoudheid als je regelmatig besmet wordt ermee, het is net goed om besmet te worden met hoogbesmettelijke virale ziektes om mee te blijven met de varianten en kruisimmuniteit.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2022, 10:20   #218
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Niet vaccineren is ook ieders goed recht om te doen wat ie wil zonder gestraft te worden door uitsluiting!


Vaccineren zonder bijwerkingen te kennen en te weten wat de gevolgen voor eigen gezondheid zullen zijn, is ook zonder kijken de straat oversteken, maar dat is ook uw goed recht.
Maar dan niet komen janken als je van je sokken gereden wordt.
Waar haal je dat Oma ?

Laatst gewijzigd door Henri1 : 6 juni 2022 om 10:20.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2022, 10:42   #219
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Waar haal je dat Oma ?
Bij het Comité voor Bio-ethiek, en dat ging dan nog enkel over 18+, niet de kinderen.

Comité voor Bio-ethiek: “Niet voldaan aan voorwaarden voor verplichte vaccinatie”
https://www.hln.be/binnenland/comite...atie~a9ccdf41/

"...het Covid Safe Ticket (CST) in geen geval mag worden gebruikt als middel om vaccinatie op verdoken wijze af te dwingen."

Citaat:
De invoering van een verplichte vaccinatie is pas aanvaardbaar als aan een aantal belangrijke voorwaarden voldaan is. En dat is momenteel niet aan de orde. Dat zegt het Raadgevend Comité voor Bio-ethiek woensdagavond.

Minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke (Vooruit) vroeg op 7 december advies aan het Raadgevend Comité voor Bio-ethiek over de vaccinatieverplichting in het kader van de Covid-19-pandemie. Zo werden twee vragen voorgelegd: welke zijn de ethische en sociale overwegingen in verband met verplichte vaccinatie? En wat zijn de argumenten die bij een mogelijke beslissing daartoe in aanmerking moeten worden genomen?

Voorwaarden
Het Comité schuift een aantal voorwaarden naar voren waaraan voldaan moet worden bij de invoering van een verplichte vaccinatie van de volledige bevolking ouder dan 18 jaar. Volgens het Comité is het noodzakelijk om "de wetenschappelijke en praktische onzekerheden over de vaccinstrategie weg te nemen door zich te baseren op een ruime wetenschappelijke consensus".

"Als de overheid van mening is dat verplichte vaccinatie gerechtvaardigd is, moet zij dit doen op een transparante en niet op een verdoken wijze", benadrukt het Comité. Het herinnert eraan dat het Covid Safe Ticket (CST) in geen geval mag worden gebruikt als middel om vaccinatie op verdoken wijze af te dwingen.

Voorts moet de overheid een passend juridisch kader voorzien dat onderworpen wordt aan een parlementair debat. Dat juridisch kader moet onder meer duidelijk bepalen hoe en door welke instantie het vaccinatiebewijs wordt afgeleverd, onder welke omstandigheden het bewijs daarvan kan worden gevraagd en wie dit vaccinatiebewijs op rechtmatige wijze kan verifiëren. Dat juridisch kader moet ook bepalen welke de sancties zijn in geval van aanhoudende weigering om aan de vaccinatieplicht te voldoen.

"Het Comité is van oordeel dat momenteel niet aan deze drie voorwaarden is voldaan", benadrukt Virginie Pirard, covoorzitter van het vaccinatiecomité.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2022, 10:52   #220
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
enkel wappies & hippies (stoned met tetten bloot of zonder) en anarchistjes hebben van de hele covid maatregelingen een drama gemaakt,
99% van de populatie niet
Volgens mij mis jij de maatregelen.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be