Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 27 februari 2022, 17:48   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dade Bekijk bericht
Klopt, en toen zei de clown van Kiev dat ze nucleaire wapens gingen ontwikkelen, en dat veranderde de situatie grondig. Dat heeft Zelensky zijn lot bezegeld , tot voor die uitspraak waren alle opties nog open. Je moet als buurland van een nucleaire supermacht niet gaan verklaren dat je kernwapens gaat ontwikkelen, dat overleef je niet, niet bij Rusland, niet bij de VS of China. Begrijp niet wat zelensky toen bezielde om zo een fout te maken. Zal het gebrek aan ervaring zijn.
Maar dat Rusland nucleaire wapens hééft, én ermee dreigt vormt voor jou zo te zien geen probleem.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 februari 2022, 18:20   #22
Dade
Parlementsvoorzitter
 
Dade's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
De eerste keer dat ik daar iets over lees.
Lijkt me onwaarschijnlijk.
Nucleaire wapens zijn niet iets wat men in zijn achtergarage in elkaar knutselt.
Dan moet je maar eens gaan rondzoeken op het internet, je zal het wel vinden.
hier , voilla, omdat jij het bent https://www.aljazeera.com/news/2021/...-nato-diplomat

https://www.rt.com/russia/550040-ukr...uclear-weapon/

Laatst gewijzigd door Dade : 27 februari 2022 om 18:22.
Dade is offline  
Oud 27 februari 2022, 18:34   #23
Dade
Parlementsvoorzitter
 
Dade's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Maar dat Rusland nucleaire wapens hééft, én ermee dreigt vormt voor jou zo te zien geen probleem.
Iedereen die ze heeft dreigt er mee, Waarom denk je dat israel niet wil dat iren ze heeft ? Of de Vs niet wil dat Noord Korea ze heeft ?
Dade is offline  
Oud 27 februari 2022, 18:37   #24
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Maar dat Rusland nucleaire wapens hééft, én ermee dreigt vormt voor jou zo te zien geen probleem.
Putin is een smeerlap maar het is zijn smeerlap. Voor Dade is dit een spel alsof hij een computer spel speelt. Er zijn ook fanatiekers zoals Tomm die een grondige haat aan het Westen hebben. Tenslotte zijn er de usual suspects zoals een paar hier op het forum die in elk onderwerp de contraire gaan spelen. Zij kiezen hun kamp alleen maar om te kloten, in feite interesseert het hen niet veel. Ze vinden het gewoon leuk op de teen te werken.
Gipsy is offline  
Oud 27 februari 2022, 18:42   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dade Bekijk bericht
Iedereen die ze heeft dreigt er mee, Waarom denk je dat israel niet wil dat iren ze heeft ? Of de Vs niet wil dat Noord Korea ze heeft ?
Niet willen dat onbetrouwbare regimes kernwapens heeft is niet hetzelfde als ermee dreigen.

Hopelijk hebben vriend en vijand geleerd uit Hiroshima, Kawasaki en uit twee kerncentrales waar het fout liep.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 februari 2022, 18:44   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Putin is een smeerlap maar het is zijn smeerlap. Voor Dade is dit een spel alsof hij een computer spel speelt. Er zijn ook fanatiekers zoals Tomm die een grondige haat aan het Westen hebben. Tenslotte zijn er de usual suspects zoals een paar hier op het forum die in elk onderwerp de contraire gaan spelen. Zij kiezen hun kamp alleen maar om te kloten, in feite interesseert het hen niet veel. Ze vinden het gewoon leuk op de tegen te werken.
Voor een + 80-jarige ben je nog goed bij de pinken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 februari 2022, 18:50   #27
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niet willen dat onbetrouwbare regimes kernwapens heeft is niet hetzelfde als ermee dreigen.

Hopelijk hebben vriend en vijand geleerd uit Hiroshima, Kawasaki en uit twee kerncentrales waar het fout liep.
Hier wordt met zekerheid Nagasaki bedoelt !
Het wordt erg.Vroeger kwam je toe met enkel een mondjevol Frans
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline  
Oud 27 februari 2022, 19:57   #28
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Voor een + 80-jarige ben je nog goed bij de pinken.
Niet overdrijven, ik ben er nog maar 75 and still going strong.
Gipsy is offline  
Oud 27 februari 2022, 20:02   #29
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ok, wat lezen we ondertussen op VRT NWS

De Russische president Poetin heeft het leger de opdracht gegeven om eenheden die ook kernwapens bezitten in hoogste staat van paraatheid te brengen.

Dat ziet er niet goed uit.
Tip: als dat kan: bekijk eens wat een Oekrainse diplomaat deze morgen zei in de 7de Dag.
Hij had geen spiekbriefje nodig. Alles was spontaan en oprecht.
4 van onze politiekers zaten er sprakeloos bij...
Boduo is offline  
Oud 27 februari 2022, 20:16   #30
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.294
Standaard

Poetin gebruikt nucleaire wapens waarvoor ze gemaakt zijn: Dreigen en een patstelling creëren.

Dat is exact wat we nodig hebben nu: Een patstelling.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline  
Oud 27 februari 2022, 20:27   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Niet overdrijven, ik ben er nog maar 75 and still going strong.
Je hebt zélf de nodig info op dit forum gelost om de berekening te maken.
Niet dat het belang heeft.
Jij hebt je forum carrière gemaakt met opschepperij zoals dit:
Citaat:
Ik ben een pak ouder dan u denkt en mijn vader was een Parisien en ik mijn studies in het Frans gedaan bij de jesuieten. Ik heb Rusland, Hongarije, Polen, Roemenië etc bezocht voor en na het ijzeren gordijn. Ik ben al meer dan 150 keer naar Azie gevlogen, Hong Kong, Singapore, Cambodia, Thailand, Laos, Indonesia etc en heb al een paar jaren in totaal in China doorgebracht.

Daarbuiten heb ik een paar jaar in New York gewoond en een bedrijf "from scratch" opgericht dat nu nog altijd bestaat.
Of dit:

Citaat:
Liever caviar dan patatten.
Het doet me denken aan Duc-Aynerand.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 februari 2022, 20:31   #32
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Nu weten we ineens wat Poetin bedoelde met: Westerse landen die eraan denken om zich in dit conflict te mengen, dreigt hij af met represailles ‘zoals u die nog nooit in uw geschiedenis hebt meegemaakt’.

Poetin loog dat hij zwart zag door zijn oorlogsplannen te ontkennen.
Vandaag vindt hij het niet eens meer nodig om te liegen over zijn plannen.
Poetin en zijn vriendjes de oud communistische tirannen die nu oligarch genoemd worden hebben steeds gelogen.

Ze hebben steeds hun macht uitgebreid en gewerkt aan het verbeteren van hun leger om hun rijk uit te breiden.

Met hun op KGB /STASI geschoeide internet trollen leger hebben ze hier al jaren aan bedrijfsspionage gedaan , onze bedrijven veel geld aftroggelt en virussen gemaakt om de boel te saboteren.

Met hun internet trollen leger heeft Rusland gretig massaal fake nieuws in het "westen" bestookt waar Trump gebruik van maakte en hem ook aan de macht bracht.

Wat de brexit aanhang gretig gebruikte om Engeland loste scheuren van EU.

wat de gele hesjes gebruikten om de Franse regering op te solferen met rellen

Aanzwengelen van vreemdelingen en moslim problematieke, die dan ook weer gebruikt werd om te gebruiken tegen onze humane wetten en regels.

Wat Milieu activisten gretig gebruikten om hun groene partijen op de kaart te zetten en zo in EU keet te schoppen. Idem met partijen als PVDA

truckers in Canada enz. opzweepte . met als enige doel het "westen "te ontwrichten.

Goed wetende dat de politiek in het westen geen banden legt aan het vrije woord en denken in tegenstelling tot hun dictaturen.... met alle gevolg voor onze levenssfeer die zo verziekt werd.........

Rusland en China hebben er wel voor gezorgd dat ze internet kunnen afsluiten aan hun grenzen.......... hier staat de poort wijd open om gehackt te worden!!!!!!

Zelfs het Belgische leger zat rond nieuwjaar voor 24 dagen zonder internet mogelijkheden wegens hack!!!!!!!!

De Poetin bende heeft al veel keer door de jaren gewonnen, maar onze pruts leiders deden niets!!!! Stonden er bij en keken er naar gezamenlijk schaapachtig lachend staand op de groep foto in het EU parlement bv.

Dit niets doen, Wat de Poetin bende dan ook het vrijgeleide gaf om eerst de Krim in te palmen en nu oorlog te ontketenen in Oekraïne.

Het bloedt hangt dus niet alleen aan de handen van Poetin maar ook aan onze lijders die niets deden en hun handen wasten in onschuld! Zich misschien wel via lobby groep in het land of de EU lieten omkopen om gas enz. te kopen aan het Poetin bedrijf;
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 27 februari 2022 om 20:34.
epicurist_dirk is offline  
Oud 27 februari 2022, 20:34   #33
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Hier wordt met zekerheid Nagasaki bedoelt !
Het wordt erg.Vroeger kwam je toe met enkel een mondjevol Frans
Je hebt gelijk. Ik bedoelde Nagasaki. Wat dat met mijn mondjevol Frans te maken heeft is mij een raadsel.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 februari 2022, 20:43   #34
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Tip: als dat kan: bekijk eens wat een Oekrainse diplomaat deze morgen zei in de 7de Dag.
Hij had geen spiekbriefje nodig. Alles was spontaan en oprecht.
4 van onze politiekers zaten er sprakeloos bij...
Ze hebben geen scrupules en gaan over lijken...... De test oefening in Chernobyl kerncentrale was géén test maar een sabotage daad van het Russisch personeel dat werkte in de centrale.

Poetin wou niet dat Oekraïne er economisch zou op vooruit gaan en daarom werd die centrale vernietigt.

Meteen kon Poetin gas verkopen als vervang energie voor het verlies van die kerncentrale.

Net zoals de Russische internet trollen met hun fake nieuws er alles aan gedaan hebben om in het "westen" onze kerncentrales gesloten te krijgen gebaseerd op angst en milieu scenario's.... waar de Groene gretig op ingingen, pffffff

Wat legers doen is immers steeds eerst energie centrales uitschakelen..
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 27 februari 2022 om 20:46.
epicurist_dirk is offline  
Oud 27 februari 2022, 20:56   #35
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.650
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dade Bekijk bericht
Klopt, en toen zei de clown van Kiev dat ze nucleaire wapens gingen ontwikkelen, en dat veranderde de situatie grondig. Dat heeft Zelensky zijn lot bezegeld , tot voor die uitspraak waren alle opties nog open. Je moet als buurland van een nucleaire supermacht niet gaan verklaren dat je kernwapens gaat ontwikkelen, dat overleef je niet, niet bij Rusland, niet bij de VS of China. Begrijp niet wat zelensky toen bezielde om zo een fout te maken. Zal het gebrek aan ervaring zijn.
Zelensky kwam net opgepept terug uit München, zich vrij zeker wanend van NATO lidmaatschap, vermoedelijk met plannen voor een blitzkrieg op Donetsk en Lugansk en hardop dromend van Oekraïnse kernwapens gericht op Rusland.

Wie gelooft dat Kennedy bereid was tot een kernoorlog toen de Sovjets kernwapens op Cuba plaatsten, dat toch een heel eind van Washington verwijderd is, die dient zich niet te verbazen over de Russische reactie een kernoorlog niet te willen uitsluiten.

De financiële 'sancties' die het westen nu implementeert zouden door Washington gegarandeerd als een oorlogsverklaring gezien worden moesten ze tegen de VS gericht zijn. Ik denk niet dat men dient te lachen met het op 'defcon' zetten van het Russisch nucleair arsenaal.

In het westen wordt de idee verspreid dat Rusland uit is op uitbreiding van haar grondgebied. Dichter bij de waarheid dan een Russische 'imperialistische mentaliteit' lijkt me echter te zijn dat Rusland handelt uit een overlevingsinstinct (zie ook speech Putin). Maar dat maakt Rusland des te gevaarlijker. Vanuit haar optiek gaat het in Oekraïne om een preventieve oorlog. Uiteraard is zo'n oorlog tegen het internationaal recht (net opnieuw ontdekt door het 'rules based order' predikkende westen als omzeiling van dat internationaal recht) maar op dat gebied heeft het westen geen moreel been om op te staan gezien haar eigen systematische schendingen van dat internationaal recht.

Merk dat er geen oproep is tot onderhandelingen en wapenstilstand vanuit de VS. Wel wapenleveringen en het stimuleren van mensen naar het front te trekken. Dat is wat de westerse media aan het doen zijn.

Ondertussen vraagt China de VS te stoppen 'olie op het vuur' te gooien. Vrij zinloos om dat te vragen zou je denken aangezien de VS hun kans schoon zien Rusland te verzwakken door een langdurige guerilla of burgeroorlog. Ze zijn ongetwijfeld bereid tegen Rusland te strijden tot de laatste Oekraïner, met als extra beloning een nog grotere controle over Europa.

Dat is alleszins de theorie. Zoals gezegd zou men wel eens serieus kunnen onderschatten tot wat een in het nauw gedreven dier dat denkt in een strijd voor overleving te zitten tegen nachten uit op haar vernietiging (desintegratie) bereid is. Niet voor niets verwees Putin naar het onnoemelijk leed dat Rusland overkwam door te lang te wachten iets aan Hitler te doen.

Voor Rusland begint deze oorlog in 2014 met de VS gesteunde coup in Kiev. Volgens anderen begin deze oorlog net voor de milenium wisseling toen de NATO haar agressieve aard toonde door het bombarderen van Belgrado. Het begin van de oostwaartse expansie van deze organisatie. Een historisch perspectief komt niet vaak aan bod in de westerse media.

De VS zitten vrij veilig achter hun oceaan onze Europese 'veiligheid' te regelen. Dat is geen gezonde situatie. Het is evident dat VS hegemonie belangen voor gaan op Europese veiligheid. Mijns inziens kan je dat goed merken in deze crisis.

Laatst gewijzigd door Bach : 27 februari 2022 om 21:09.
Bach is offline  
Oud 27 februari 2022, 21:29   #36
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.934
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Ze hebben geen scrupules en gaan over lijken...... De test oefening in Chernobyl kerncentrale was géén test maar een sabotage daad van het Russisch personeel dat werkte in de centrale.
Totale onzin. De explosie van reactor 4 in 1986 was gewoon stompzinnige bureaucratie van het Sovjet rijk, waar Ukraïne een integraal deel van was. Geen vazalstaat zoals Polen of Hongarije.
Citaat:
Poetin wou niet dat Oekraïne er economisch zou op vooruit gaan en daarom werd die centrale vernietigt.
Daarom dat reactoren 1 tot 3 in werking bleven tot ze gewoon uit elkaar vielen, waarbij Reactor 3 in 2000 stilgelegd werd.
Citaat:
Meteen kon Poetin gas verkopen als vervang energie voor het verlies van die kerncentrale.
Poetin was in 1986 een "gewone KGB agent". Pas in 1991 is ie de politiek ingerold.
Citaat:
Net zoals de Russische internet trollen met hun fake nieuws er alles aan gedaan hebben om in het "westen" onze kerncentrales gesloten te krijgen gebaseerd op angst en milieu scenario's.... waar de Groene gretig op ingingen, pffffff
Dat systeem gebruikte de KGB al veel langer. Geld sluizen naar de prille organisatie "Don't make a wave" is zo'n prima voorbeeld.
Citaat:
Wat legers doen is immers steeds eerst energie centrales uitschakelen..
Wat eigenlijk dom is in een veroveringsoorlog. Je wil de middelen ontzeggen aan de te veroveren "opponenten", maar met zo min mogelijk schade zodanig herstarten voor eigen rekening snel en goedkoop is.
Ik zou dus gewoon het netwerk zelf raken, da's het gemakkelijkste te herstellen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online  
Oud 27 februari 2022, 21:46   #37
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Voor wat het waard is, maar ik deel de mening van een medeforummer hier over de "lichaamstaal" van minister Shoigu en opperbevelhebber Gerasimov, toen Poetin hen bevel gaf de nucleaire eenheden in paraatheid te brengen. Ze zagen er uit als geslagen honden, die niet veel zin meer hebben in de oorlog.

Wat er ook van weze, het moet nu toch ook tot het Kremlin aan het doordringen zijn, dat de oorlog niet verloopt zoals gewenst.
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline  
Oud 27 februari 2022, 21:56   #38
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 7.018
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Voor wat het waard is, maar ik deel de mening van een medeforummer hier over de "lichaamstaal" van minister Shoigu en opperbevelhebber Gerasimov, toen Poetin hen bevel gaf de nucleaire eenheden in paraatheid te brengen. Ze zagen er uit als geslagen honden, die niet veel zin meer hebben in de oorlog.

Wat er ook van weze, het moet nu toch ook tot het Kremlin aan het doordringen zijn, dat de oorlog niet verloopt zoals gewenst.


__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.

Laatst gewijzigd door vanderzapig : 27 februari 2022 om 21:56.
vanderzapig is offline  
Oud 27 februari 2022, 22:01   #39
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 7.018
Standaard

https://twitter.com/AdityaRajKaul/st...92805913747458

Citaat:
@AdityaRajKaul

Left: Russian Vladimir Putin meeting with his Defence Minister Sergei Shoigu and chief of the general staff Valery Gerasimov in Moscow on Sunday

Right: Ukrainian President Volodymyr Zelensky meeting his Defense Minister Oleksiy Reznikov.

This after 85 hours of resistance.





6:51 pm · 27 Feb 2022
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.

Laatst gewijzigd door vanderzapig : 27 februari 2022 om 22:01.
vanderzapig is offline  
Oud 27 februari 2022, 22:02   #40
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.675
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dade Bekijk bericht
Lol, ik denk dat we er meer dan 2 zullen krijgen, Antwerpen, de wereldstad krijgt er natuurlijk extra, dankzij hun status, voor de rest 1 op brussel, 1 op gent, 1 op zeebrugge, 1 op luik, 1 op kleine brogel, eentje extra voor het navo hoofdkwartier, 1 voor Shape, en dan nog wat militaire doelwitten . Al bij al een 20 tal, kunnen er een paar meer of minder zijn.

haha je vergeet het Vaticaan

hahha ach ik zie jullie wel terug in Hades of in het Walhalla na de lichtflitsen boven Antwerpen ben je binnen 30 seconden toch verdampt??

Poetin heeft Genesis plan, Armageddon he de 133 miljoen Russen blijven alleen achter op aarde na een massieve First Strike. Nou Adam en Eva en NOAH moesten het fokken alleen herstarten, Poetin kan door met 133 miljoen Russische Ubermenschen die zeker nog miljarden liters wodka hebben. om de eenzaamheid op een lege verdorde planeet met Nucleaire PERMAFROST WINTERS gedurende minstens 10.000 jaar weg te drinken en te overleven.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be