Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 februari 2024, 15:24   #49221
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.447
Standaard

tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 15:36   #49222
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
OK, ik merk dat U veel meer bezig bent met de oorlog in Oekraïne dan met de genocide in Gaza, die ik U nog geen enkele maal hoorde veroordelen, dat wil nog niet perse zeggen dat U volledig akkoord bent met wat Israël doet.
lol

Het lukt echt niet he
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 15:40   #49223
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik hou dit forum graag gescheiden van andere online content.
(Hmm, ik geef maar even mee dat jouw online bijdragen buiten dit forum vrij makkelijk vindbaar zijn, als ze copy-paste zijn…….)
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 16:49   #49224
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Die met dat hakenkruis zal eerder de hielen van Poetin likken.

__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 19:26   #49225
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
...

1) Maar nu even serieus, dat is een persoonlijke keuze, het kan ook zijn dat mensen geen kinderen kunnen krijgen of anderzijds dat er een "accidentje" gebeurt...

2) Dat vind ik echt een achterlijke reden om geen kinderen te willen sorry hoor. Achterlijkheid/boosaardigheid hoort bij de wereld, is altijd geweest en zal er altijd zijn. Op dit forum en zelfs deze draad is dit meer dan duidelijk.

3) Dus maoïsten en islamisten zijn pedofielen? ...
1) Aangezien ik eigenlijk nooit zomaar m'n lul achterna gelopen ben, ontmoette ik in de goeie ouwe tijd domweg geen één vrouw van wie ik zelfs maar had kunnen denken: < hm, die zou ik wel als moeder van m'n kinders willen >.

Later vernam ik dat ik met een ongeneeslijke erfelijke aandoening opgescheept zit, en daarmee had ik nog een extra reden om < géén kinders > te willen.


2) U hoeft geen 'sorry' te zeggen. Mijn onbestaande kinders gaan sowieso nooit met die achterlijkheid/boosaardigheid geconfronteerd worden. Ze kunnen dus van geluk spreken.


3) Daar had ik nog niet eens aan gedacht, eerlijk gezegd.

Ik bedoelde eigenlijk vooral dat islamofascisten mijn onbestaande kinders nooit de kop gaan kunnen afhakken of zo, en dat (neo-)maoïsten ze nooit naar een werkkamp gaan kunnen sturen of zo.

Maar inderdaad, ook van pedofielen zullen ze nooit schrik moeten hebben.

Valt dat even mee, zeg.




Wat mij vandaag verder nog vrolijk stemde: de aanhouding van de ex-RAF-terroriste "Daniela Klette".

Als er tussen uw collegae een West-Vlaming zit, moet u hem/haar/het toch eens vragen naar de betekenis van het West-Vlaamse woord 'klette'.

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 20:26   #49226
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Inderdaad. Maar U beseft toch dat uw retoriek, hoewel niet gelogen, de westerse retoriek volledig tegenspreekt? Met andere woorden wat U zegt in het kraam past van de Russen?
Ten eerste, de westerse rethoriek is natuurlijk geen beschrijving van de werkelijkheid, die dient daarvoor niet, die dient om het waanzinnig onderdeel van de westerse bevolking dat gaan geloven is in lulkoek zoals mensenrechten en zo niet doen flauw te vallen wanneer juiste dingen gedaan moeten worden. Dat is taal die nu eenmaal nodig is omdat een deel van de westerse bevolking halve gare zachtgekookte eieren zijn die in die zottigheden van mensenrechten nog geloven terwijl we ondertussen door hebben dat dat een zware vergissing was die ons de das om deed.

Ten tweede, ik zie niet goed in hoe dat in het kraam past van de Russen. De Russen denken exact ook zo. Iedereen denkt zo. Het is gewoon enkel en alleen maar het halfzacht gekookt eieren onderdeel van de westerse bevolking die niet zo denkt, en mochten we die nog volgen, ons recht de afgrond injagen in een wereld van barbaren. Wij dachten inderdaad ooit van niet-barbaar kunnen te worden, dat is ons zuur opgebroken, we weten dat wij terug even grote smeerlappen moeten worden al alle anderen, en zoals we altijd waren. Maar een deel archaisch volk bij ons is blijven plakken bij die jammerlijke lulkoek van weleer. Nergens anders ter wereld zijn er mensen die iets voor mensenrechten voelen he. Enkel in het westen zijn er nog zo wat idioten. Daar moeten we het mee doen, en daar is die westerse rethoriek voor, meer niet.

Normale westerse mensen weten dat he. En iedereen elders ter wereld ook. Geen kat trapt daar in. Dus in welke mate zou normaal zeggen wat er echt van is in de Russen hun kraam spelen ?

Zij hebben toch ook totaal geen zin in mensenrechten en zo ? Zij gebruiken toch ook alles en iedereen als gebruiksvoorwerp ? Zoals elk volk altijd al gedaan heeft altijd en overal ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 20:29   #49227
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De meeste Oekraïners (wel meestal Russisch talige) die ik ken hebben al lang door dat ze gebruikt zijn geweest door het Westen.
Dat is raar want dat waren die die niet bruikbaar waren.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 20:30   #49228
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht








Het lijkt wel alsof jij wel mensenrechten principes zou aankleven Eerst anderen uitmaken dat ze over zo een dingen lullen, en het dan zelf doen

Want als je begrijpt dat mensenrechten lulkoek zijn, dan is er totaal niks speciaals aan wat die prentjes aangeven en de normaalste zaak van de wereld he.

Kortom, je speelt daar zelf het geschoffeerde mensenrechtenaanhangertje

Trouwens, uw Vladimirke, die doet dat ook he, en dat is normaal. Of gelooft gij WEL dat Vladimirke om "mensenrechten" zou geven ? Geen serieuze mens doet dat he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 27 februari 2024 om 20:32.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 22:06   #49229
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
(Hmm, ik geef maar even mee dat jouw online bijdragen buiten dit forum vrij makkelijk vindbaar zijn, als ze copy-paste zijn…….)
In het Engels en Russisch, en subtieler.
Hier schrijf ik gewoon wat ik denk zonder zelfcensuur. En dat heeft ook zm charmes.

Laatst gewijzigd door tomm : 27 februari 2024 om 22:07.
tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 22:12   #49230
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
lol

Het lukt echt niet he
Ik heb dus gezegd dat u niet perse een aanhanger bent van de Israelische politiek terzake.. Dus daarmee wijzig ik mijn stelling van hierboven.(een "sorry" krijgt U enkel als U open kaart speelt en uw mening terzake kenbaar maakt, en als daaruit blijkt dat mijn veronderstelling fout was) Is het nog niet goed?

En wat met de andere 3 vragen die ik U hierboven stelde?

Laatst gewijzigd door tomm : 27 februari 2024 om 22:13.
tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 22:16   #49231
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Die met dat hakenkruis zal eerder de hielen van Poetin likken.

Dat denk ik niet.https://www.aljazeera.com/news/2022/...-azov-regiment


Er bestaan duidelijk aantoonbare indicaties dat de milities die een grote rol speelden op Maidan, tot 2022, en de eerste maanden van de grootschalige oorlog, en het ministerie van Binnenlandse Zaken, het leger en de politie tot op de hoogste niveaus infiltreerden, extreem-rechts en zelfs nazistisch zijn/waren. De partij van de historische figuur waar zij enorm naar opkijken en standbeelden voor oprichten, Bandera, heeft 100000 en Poolse en Joodse vrouwen en kinderen afgeslacht tijdens WOII.

Uw "bewijs" dat Poetin een Nazi zou zijn is een gefotoshopte foto van een persoon die volgens de westerse propaganda vermoord is door Poetin.

Laatst gewijzigd door tomm : 27 februari 2024 om 22:24.
tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 22:32   #49232
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het lijkt wel alsof jij wel mensenrechten principes zou aankleven Eerst anderen uitmaken dat ze over zo een dingen lullen, en het dan zelf doen

Want als je begrijpt dat mensenrechten lulkoek zijn, dan is er totaal niks speciaals aan wat die prentjes aangeven en de normaalste zaak van de wereld he.

Kortom, je speelt daar zelf het geschoffeerde mensenrechtenaanhangertje

Trouwens, uw Vladimirke, die doet dat ook he, en dat is normaal. Of gelooft gij WEL dat Vladimirke om "mensenrechten" zou geven ? Geen serieuze mens doet dat he.
Ik geef toe dat de Russen het internationaal recht soms overtreden hebben (net als Israel en het Westen), en dat ze vijanden soms uit de weg ruimen (vooral degene die in hun ogen "verraders" zijn, maar het regime in Kiev staat daar ook bekend voor). Maar wat ik ook zie is dat Israel bijna 3 keer zoveel burgerslachtoffers gemaakt heeft in Gaza dan Rusland op 2 jaar tijd in heel Oekraine, dat minstens 100 keer groter is.

Niet genoeg doen om burgerslachtoffers te vermijden, of erger, burgers opzettelijk doden, zijn ernstige porlogsmisdaden.

Persoonlijk vind ik dat elk land er naar moet streven burgers zoveel mogelijk te ontzien, en ook dat het leven vam elke mens even veel waard is, daar verschillen wij van mening.

En ik veroordeel zowel de aanval van Hamas op onschuldige mensen als de genocide in Gaza, hoewel deze laatste misdaad veel meer onschuldige slachtoffers heeft veroorzaakt.

Daarentegen heb ik geen bezwaar tegen het vermoorden van rotzakken die enorm veel ellende aanrichten. Moesten de Oekrainers er in slagen Poetin te vermoorden of de Russen Zelensky of ern ander kopstuk van een crapuleus regime, zou dat een logische consequentie zijn.
Zaterdag stond een hele bende prominent schorriemorrie in Kiev te poseren voor de foto, dat moet toch wel enorm gejeukt hebben in de strategische Russische commandoposten, om daar eens een goeie voltreffer op te gooien.

Uiteraard zijn er afspraken om dat niet te doen, maar er zal zeker gevloekt zijn geweest.

Laatst gewijzigd door tomm : 27 februari 2024 om 22:46.
tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 22:46   #49233
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik heb dus gezegd dat u niet perse een aanhanger bent van de Israelische politiek terzake.. Dus daarmee wijzig ik mijn stelling van hierboven.(een "sorry" krijgt U enkel als U open kaart speelt en uw mening terzake kenbaar maakt, en als daaruit blijkt dat mijn veronderstelling fout was) Is het nog niet goed?

En wat met de andere 3 vragen die ik U hierboven stelde?
Nee, niet genoeg. Gewoon een sorry: "Sorry, ik mocht niet aannemen dat de genocide in Gaza jouw goedkeuring wegdraagt". Of iets dergelijks.

Ik moet niks in ruil doen voor uw kemel.
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 23:00   #49234
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Uw "bewijs" dat Poetin een Nazi zou zijn is een gefotoshopte foto van een persoon die volgens de westerse propaganda vermoord is door Poetin.
De volgende stap in het proces is dat je gaat beweren dat Putin deze man uit de weg heeft geruimd omdat-ie een nazi was, dus ziet ge wel dat Putin het ernstig meent met de denazificatie.
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 23:01   #49235
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Nee, niet genoeg. Gewoon een sorry: "Sorry, ik mocht niet aannemen dat de genocide in Gaza jouw goedkeuring wegdraagt". Of iets dergelijks.

Ik moet niks in ruil doen voor uw kemel.
U hebt nog niets gedaan om die veronderstelling te ontkrachten. Wel geef ik toe dat ik deze veronderstelling, die nog niet ontkracht is, als een feit heb voorgesteld, wat verkeerd was.

Als U eerlijk zou zijn zou u uw fouten toegeven en kunnen toegeven dat U op deze punten verkeerd was. Dan pas Zult U mijn respect winnen. En nu zult u voorspelbaar schrijven " ik hoef uw respect niet" denk ik.

De hele discussie die we hadden rond Maidan was niet zuiver welles/nietes maar heeft enkele interessante bevindingen opgeleverd.
Beide hechten we geloof aan de BBC reportage. En hoewel we van mening verschillen over wie deze snipers inhuurde, kun je dan toch niet anders dan concluderen dat zowel het officiele als het NYT onderzoek grote hiaten bevat?

U hebt zelf toegegeven dat er geen bewijs is dat Yanukovich het bevel heeft gegeven om met scherp op de betogers te schieten. En DUS dat de reden die de Maidan ers opgaven om het akkoord tussen de president, de oppositie en de EU te verwerpen, vals was.

De meerderheid in Oost- en Zuid- Oekraine steunde Maidan NIET. Het was dus geen volksrevolutie en er was geen enkele legitimatie voor de ongrondwettelijke afzetting van de democratisch verkozen president.

Zelfs de westerse pers geeft toe dat het geweld begon op Maidan, dat was de lont in het kruidvat.
tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 23:06   #49236
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
U hebt nog niets gedaan om die veronderstelling te ontkrachten. Wel geef ik toe dat ik deze veronderstelling, die nog niet ontkracht is, als een feit heb voorgesteld, wat verkeerd was.
't Is ok Tom.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Als U eerlijk zou zijn zou u uw fouten toegeven en kunnen toegeven dat U op deze punten verkeerd was. Dan pas Zult U mijn respect winnen. En nu zult u voorspelbaar schrijven " ik hoef uw respect niet" denk ik.

De hele discussie die we hadden rond Maidan was niet zuiver welles/nietes maar heeft enkele interessante bevindingen opgeleverd.
Beide hechten we geloof aan de BBC reportage. En hoewel we van mening verschillen over wie deze snipers inhuurde, kun je dan toch niet anders dan concluderen dat zowel het officiele als het NYT onderzoek grote hiaten bevat?

U hebt zelf toegegeven dat er geen bewijs is dat Yanukovich het bevel heeft gegeven om met scherp op de betogers te schieten. En DUS dat de reden die de Maidan ers opgaven om het akkoord tussen de president, de oppositie en de EU te verwerpen, vals was.

De meerderheid in Oost- en Zuid- Oekraine steunde Maidan NIET. Het was dus geen volksrevolutie en er was geen enkele legitimatie voor de ongrondwettelijke afzetting van de democratisch verkozen president.

Zelfs de westerse pers geeft toe dat het geweld begon op Maidan, dat was de lont in het kruidvat.
Nee, I'm done with that. Ge zit er nu weer dingen uit te cherrypicken en wat hineininterpretieren te doen pfffft. Ik zou daar (nog eens) allemaal op kunnen reageren, maar what's the point?

Wat mij betreft niet echt nieuwe inzichten hoor. Misschien voor u wel. Dan heeft het misschien toch nog zin gehad.
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 23:13   #49237
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
De volgende stap in het proces is dat je gaat beweren dat Putin deze man uit de weg heeft geruimd omdat-ie een nazi was, dus ziet ge wel dat Putin het ernstig meent met de denazificatie.
Ik eis excuses! Dit heb heb ik nergens geschreven.

Wagner is een verhaal op zich, maar de westerse propaganda is er niet in geslaagd die militie, die zich op een bepaald moment ook tegen de Russische legerleiding keerde, te linken aan neo-nazisme.

Een gefotoshopte foto is GEEN bewijs.

Dat milities als Azov wel banden hebben met neo-nazi's, schrijft niet alleen de Russische pers maar ook Al'Jazeera en vele anderen. De bewijzen daarvoor zijn dan ook niet moeilijk te vinden. (ZIE boven)
tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 23:15   #49238
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
't Is ok Tom.



Nee, I'm done with that. Ge zit er nu weer dingen uit te cherrypicken en wat hineininterpretieren te doen pfffft. Ik zou daar (nog eens) allemaal op kunnen reageren, maar what's the point?

Wat mij betreft niet echt nieuwe inzichten hoor. Misschien voor u wel. Dan heeft het misschien toch nog zin gehad.
Ik dacht dat u hierboven zelf had geschreven dat Yanukovich verantwoordelijk was voor de doden op Maidan. Maar dat weet ik niet zeker het is een veronderstelling, die ik morgen zal proberen bewijzen.
tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 23:25   #49239
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik eis excuses! Dit heb heb ik nergens geschreven.

Wagner is een verhaal op zich, maar de westerse propaganda is er niet in geslaagd die militie, die zich op een bepaald moment ook tegen de Russische legerleiding keerde, te linken aan neo-nazisme.

Een gefotoshopte foto is GEEN bewijs.

Dat milities als Azov wel banden hebben met neo-nazi's, schrijft niet alleen de Russische pers maar ook Al'Jazeera en vele anderen. De bewijzen daarvoor zijn dan ook niet moeilijk te vinden. (ZIE boven)
ik zei dan ook, de VOLGENDE stap he Tom. Je hebt dit NOG niet geschreven.
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 23:29   #49240
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik dacht dat u hierboven zelf had geschreven dat Yanukovich verantwoordelijk was voor de doden op Maidan. Maar dat weet ik niet zeker het is een veronderstelling, die ik morgen zal proberen bewijzen.
Ja inderdaad. Ik heb geschreven dat Yanukovich verantwoordelijk is voor de ontsporing van Maidan en de slachtoffers.

Ik heb ook geschreven dat niet bewezen is dat Yanukovich het bevel tot schieten heeft gegeven.

Die 2 uitspraken zijn niet in tegenspraak.

Lees mijn reacties nog maar eens, want het lijkt erop dat ge mijn standpunten in die kwestie misschien toch niet helemaal hebt begrepen.
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be