Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 juni 2016, 14:54   #81
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.675
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Ik heb er geen geld voor over, maar mijn analyse is deze: hier openbaart zich de duivelse drie-eenheid van Brahma, de Indische wanhoop en de verschrikkelijke zelfmoord van Denawand, de enige die India nog had kunnen redden van de totale ondergang in de evolutie van aap naar mens en van mens naar God, maar helaas heeft het niet zo mogen zijn.

Geld in het bakje voor de kunsten van het aapje, graag, om de begrafenis te kunnen bekostigen.

Jazeker he harriechistus

in nazi duitsland heeft men de joodse mensapen soort wetenschappelijk onderzocht door hen in kooien te stoppen en te onderwerpen aan onethische medische experimenten. Nu zijn joden een almachtig mensapen ras geworden, dankzij die nazi duitse onderzoek dus men moet dit nu ook met de kleingeschapen koelie apen doen uit india.

wij als mensapen zijn door en door verdorven, onverbeterlijk, verslaafd aan zinnelijk genot, met oneindig veel zinnelijke behoeften, enz.

mijzelf aanbieden aan de wetenschap zou toch een nobele daad zijn?? Ik kon geen universitaire titel halen van TUD en geen ingenieur worden, ok dan word ik maar viesbruin, koelieachtig laboratorium ratje toch? Is hoger dan een ingenieurs titel.

de zinloosheid van dit bestaan is tegelijkertijd het hele mysterie van mijn eigen bestaan in dit inferieure, kleingeschapen koelie apen lichaam.

mijn leven is totaal leeg nu, er is niets meer over, maar ok nu moeten wieroe en ik toch even ons vervuilde stinkende schrijverhok hier schoonmaken. De wormen kruipen levenslustig rond en hopen dat wij snel dood gaan zodat zij lekker vers vlees te eten krijgen,
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2016, 16:53   #82
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Jazeker he harriechistus

in nazi duitsland heeft men de joodse mensapen soort wetenschappelijk onderzocht door hen in kooien te stoppen en te onderwerpen aan onethische medische experimenten. Nu zijn joden een almachtig mensapen ras geworden, dankzij die nazi duitse onderzoek dus men moet dit nu ook met de kleingeschapen koelie apen doen uit india.
Inderdaad, het zal vast tot een wedergeboorte leiden.
Maar iets humaner dan Hitler dat deed, dat kan vast ook wel, want jij maakt al bombarie genoeg, terwijl je in het brave Holland (dat de buitenlanders extra in de watten legt) nog niks is overkomen.
Maar je schreeuwt al alsof je gewurgd wordt.
Citaat:
wij als mensapen zijn door en door verdorven, onverbeterlijk, verslaafd aan zinnelijk genot, met oneindig veel zinnelijke behoeften, enz.
Daar heb je het al: jullie zijn veel te veel verwend door de Hollandse welvaartsstaat en het ruige apen oerwoud bent gewend.
Citaat:

mijzelf aanbieden aan de wetenschap zou toch een nobele daad zijn?? Ik kon geen universitaire titel halen van TUD en geen ingenieur worden, ok dan word ik maar viesbruin, koelieachtig laboratorium ratje toch? Is hoger dan een ingenieurs titel.
Wie weet hoe heerlijk het is je open te laten snijden.
Doet het een beetje pijn, dan verlaat je je lichaam om het allemaal eens goed te bekijken.
Citaat:
de zinloosheid van dit bestaan is tegelijkertijd het hele mysterie van mijn eigen bestaan in dit inferieure, kleingeschapen koelie apen lichaam.
Ik raad je aan naar het oerwoud terug te gaan, want je mist je kameraden.
Het Hollandse leven is niks gedaan en je krijgt er alleen maar een minderwaardigheidscomplex van.
Om maar voortdurende tegen die superieure blanken op te moeten kijken, daar wordt je echt niet lekker van.
Kortom: eet een banaan en zwaai wat heen en weer tussen de takken.
Citaat:
mijn leven is totaal leeg nu, er is niets meer over, maar ok nu moeten wieroe en ik toch even ons vervuilde stinkende schrijverhok hier schoonmaken. De wormen kruipen levenslustig rond en hopen dat wij snel dood gaan zodat zij lekker vers vlees te eten krijgen,
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2016, 22:46   #83
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.675
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

vanmiddag heb ik maar die afghaanse hindoeman in mijn flat maar flink uitgescholden omdat hij toch weigert om met mij praten over de bhagavad gita. Ja hij negeerde mij en maakte duidelijk dat ik maar moet googlen en hem niet zal begrijpen.


hele hindoe kastenwereldje is vernietigend voor alle hindoe halfapen.

daarom ben ik klaar met hindoes in nederland en zij hebben mij toch al overal gewoon verstoten en doodverklaard. Hindoes zijn domme zwarte halfapen in feite, smerig zwart, achterlijk, dom, letterlijk aapachtig, onderontwikkelde primaten, lager.

het lukt gewoon niet om met gewone hindoes open en eerlijk te praten over het hele hindoeisme als mede geloofsgenoten.

ja hierom ben ik eenzamer dan ooit en alleen op de wereld met wieroe.

alles is al dood van familie en kennissenkring.

Ach islam is superieur in feite tov aapachtige, domme hindoe apen geloof.

islam is een groeiend geloof, en elke dag bekeren honderdduizenden mensen zich tot islam.

ik heb niet het recht om islam te veroordelen, want ik ben toch geboren als trotse half moslim en de jihad is het allermooiste van de zwarte islam.

ik moet dit goed uitleggen en verder analyseren, want theorievorming is hard werken en heel mooi in feite.

Beste is die fucking afghaanse hindoe man maar hard de waarheid te vertellen want hij is brutaal en discrimineert mij als zwarte koelie jongen, hem eens dure les leren, fucking hindoe apen.

geen wonder dat hindoes allemaal vernietigd zijn overal en een voor een wegkwijnen en uitsterven als vieze bruine ratten.

wat is hindoeisme??
Hindoes zijn laffe, zwakke debielen en trappen hun lagere en zieke soortgenoten meedogenloos dood in samen. Ja ik ben hierom ziek, smerig laagwaardig koelie afval, harde bewijs is opnieuw geleverd voor zoveelste keer.

dewa aapje
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2016, 22:12   #84
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.675
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

zie goed boek over HONDoeisme.

ach, laten wij eerlijk zijn, Nederland mist de vieszwarte Hindoes als kiespijn, dus de Nederlandse regering moet nu meteen het land Hindoevrij maken.

De laatste viesbruine, lagere, waardeloze hindoe apen en apinnen kunnen dan met bijstand permanent in de Apenheul, gewoon bloot he zoals de rest van hun naaste familie daar.

Tsja, de hindoe nazi (homo) katten logica van Wieroe is nogal fantasieloos, maar wel gewoon praktisch en realistisch. Ideale percentage Hindoe apen in Nederland is dat van d.d. 5 mei 1945.

------------------

Wendy Doniger's book is a tribute to Hinduism's complexity, not an insult
Vijay Prashad


Penguin Books India has said this week that it will destroy all available copies of the 2009 book by the Indologist Wendy Doniger, The Hindus: An Alternative History, as part of a court settlement. Following the book's publication, Dinanath Batra of the Hindu group Shiksha Bachao Andolan (Save Education Campaign) filed a suit against the author and publisher for denigration of Hinduism. In the notice sent by his lawyer in 2010, Batra accused Doniger of "a shallow, distorted and non-serious presentation of Hinduism" which was "riddled with heresies and factual inaccuracies". This lackadaisical lawsuit should have been a footnote in the world of Indian letters. With Penguin's decision to withdraw the book, it has become a full-blown scandal.

Doniger's book is part of this "alternative" history that seeks to explore the worlds of the dalits and women – outcasts at the bottom of the Hindu hierarchy. Out of the complexity of the myths, Doniger sought to provide a picture of tolerance amidst violence. It is ironic, then, that the court case accuses her of being anti-Hindu, when it is her work that has provided a fuller description of Hinduism.

The attack on books for being anti-Hindu began in the 1990s. Doniger's student Jeffrey Kripal was taken to task for his suggestive Kali's Child. In a foreword to that book, Doniger wrote that it would "delight many readers, infuriate others, and generate a great deal of creative controversy". What she had in mind was "creative controversy" amongst Indologists. She could not have foreseen the calls for censorship and death threats that Kripal received.

https://www.theguardian.com/commenti...penguin-hindus
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2016, 06:48   #85
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
zie goed boek over HONDoeisme.

ach, laten wij eerlijk zijn, Nederland mist de vieszwarte Hindoes als kiespijn, dus de Nederlandse regering moet nu meteen het land Hindoevrij maken.
Bij zoveel zelfspot valt moeilijk nog iets toe te voegen.
Het werkt alleen maar averechts.

India, officieel de Republiek India is een land in Zuid-Azië. Met 1.251.695.584 (2015) inwoners is het na China het meest bevolkte land ter wereld. Wetenschappers voorspellen dat India in 2050 het meest bevolkte land van de wereld is.

Plus alle honden er nog bij, dus hou je maar vast....

De Indiase economie is met 6,5% gegroeid in 2012 en is de op een na snelst groeiende economie, na China.

En maar klagen.....
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 16 augustus 2016 om 06:49.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2016, 07:32   #86
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.294
Standaard

HEERLIJKE BIEFSTUK

__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2016, 22:21   #87
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.675
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
HEERLIJKE BIEFSTUK

ok ok ijsboer
maar zou jij niet liever gewoon malse Hindoe mensaap hamlapje lusten??

wist je dat de eiwitten van jou mensaapachtige soortgenoten het allerbeste voedsel zijn voor jouw lichaam???
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2016, 08:01   #88
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ok ok ijsboer
maar zou jij niet liever gewoon malse Hindoe mensaap hamlapje lusten??

wist je dat de eiwitten van jou mensaapachtige soortgenoten het allerbeste voedsel zijn voor jouw lichaam???
Het HONDoeïsme is echt niet veel slechter dan het christendom, best een aardige religie met veel eigen bijzondere ideeën.
Ja zelfs bereid het eigen lichaam te offeren aan het superieure blanke ras, zoals Jezus dat toen deed aan zijn discipelen en aan de Romeinen.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2016, 21:02   #89
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.675
Standaard

ja harriechristus


in theorie is het voor een vieszwarte, lagere kaste hindoe halfaap toch positief in karmische zin om na hsijn dood opgegeten te worden door hogere blanke rassen, liefst als kerstmaaltijd. Beter voor het karma van zo een hindoe halfaapje.

Ik weet niet hoe dit karmisch precies in elkaar zit, maar volgens mij is dit positief voor het karma van deze overleden hindoe halfaap omdat hij met zijn 88,1888 kg eiwitrijk hindoevlees toch snel het leven redt van ongeveer 18,1888 magere, ondervoede scharrel kippen.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2016, 23:31   #90
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.675
Standaard

hhahahhaa hoe verzinnen wieroe en ik het toch als lagere, kleingeschapen hindoeachtigen??? Ja het is beter voor het karma van Wieroe als hij na zijn dood lekker opgegeten word door chinezen, als gebraden kat om chinese nieuwjaar te vieren.

Idem dito voor mij he, dat superieure blanke ariers mij opeten. Een lange, blanke meid zou dan mijn zwarte mini hindoe piemel en hindoe balletjes lekker kunnen opvreten. Of ze zou het even in haar kut kunnen stoppen om te kunnen voelen hoe een zwarte, koelie mini pik voelt.

Op naar een Hindoevrij en HONDoevrij Nederland binnen 9 maanden.

Geert Wilders moet snel janken:

'minder minder hindoe apen'
'ok dat regel ik even met de lange, witte PVV toverstaf in mijn broek'.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 21:35   #91
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.675
Standaard

Stelling vandaag:

Het Hindoevrij maken is een heilige plicht van de staat en het inheemse blanke volk moet alle juridische vrijheid krijgen om hieraan te werken en om er flink van te genieten.

Hindoes moeten niet klagen in modern en beschaafd europa dat zij slecht behandeld worden omdat het indiase kasten stelsel duizendmaal erger is, dus alle hindoe meiden moeten blij zijn dat zij elke dag met hun smerig, geile bruine hoerige benen wijd kunnen genieten van lange, blanke superlullen.

Georganiseerde massa uitneuking van alle hete, vieszwarte hindoe meiden is noodzakelijk om dit lager hindoe apen ras eens supersnel te laten evolueren en om hun smerig zwarte stinkkutjes zo karmisch te veredelen, evt via SM en heerlijke massale gang bangs in kooien.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2016, 01:28   #92
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.675
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

stelling van de dag, van onze Wieroe, de slimme, hardwerkende Hindoe nazi (homo) kat uit Delft kennisstad:

'Miaauw, miaauwallah, Vieszwarte, aapachtige Hindoes en HONDoes zijn nu een vieze gekleurde, Indiase en Surinaamse apen plaag geworden in Nederland, Den Haag en heel Europa dus de tijd is rijp voor een professioneel anti Hindoe Apen beleid in de politiek, en er moet een Hindoe bestrijdingsdienst opgericht worden, om de klok beschaafd terug te draaien tot 5 mei 1945 toen Nederland het ideale percentage had en dit het ideale en maximale kalibratie streefwaarde moet worden voor heel Europa. Miaauw miaauw, ik krijg honger van dit DOMslimme gepennehoer en koppijn, nu snel een hapje duitse nassie brokjes uit 1940 nemen voor extra energie en geilere dromen.'.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2016, 14:48   #93
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.675
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ziehier, hetis waar het zwarte hindoegen is een gevaarlijk crimineel gen,

conclusie/ stelling van de hindoe haters:

'Als je Nederland binnen 9 maanden absoluut hindoevrij (hoe zeg je dit in het naszi duits???) maakt, dan zal de criminaliteit ook significant dalen'.

de harde waarheid is dat de zwarte hindoes in nederland vele malen crimineler zijn, wel in witte boorden sector en veel meer geld roven dan de dommere, en minder intelligentere, lichter gekleurde Marokkanen, maar niemand beseft dit in feite.

Geert Wilders moet dit aankaarten in de tweede kamer om Nederland toch snel Hindoevrij te maken:

Duizend PVVers jammeren anaal geil in koor:

'minder minder minder vieszwarte, stinkende hindoe halfapen'.

'Ja ja, ik heb nu een stijve', zeikt wilders met opgeklopte blanke Indo-pik:
'Dat smurf ik wel even'. Busje komt nu.


-------------------------

Honderden arrestaties in India om oplichting Amerikanen via telefoon
Foto: AFP
Gepubliceerd: 06 oktober 2016 10:34 Laatste update: 06 oktober 2016 11:54

In India zijn meer dan 750 medewerkers van verschillende callcenters opgepakt. Ze deden zich voor als medewerkers van de Amerikaanse belastingdienst en lichtten Amerikanen voor miljoenen dollars op.

Volgens The Guardian vielen ongeveer tweehonderd Indiase agenten dinsdagavond zeven gebouwen binnen in Mumbai. Zeventig van de arrestanten zitten nog altijd vast. De anderen zijn voorlopig vrijgelaten, al wordt nog wel onderzoek naar hen gedaan.

De callcentermedewerkers belden Amerikanen en deden zich voor als vertegenwoordigers van de Internal Revenue Service (IRS), de Amerikaanse belastingdienst. Ze vertelden de Amerikanen dat ze in een bepaalde periode geen belasting hadden betaald en de opgelopen belastingschuld nu terug moesten betalen.

De slachtoffers gaven vervolgens hun bankgegevens, waarna de vermeende IRS-medewerkers geld afschreven. Dagelijks haalden de criminelen op deze manier waarschijnlijk ongeveer 150.000 dollar op.

Video: Indiase politie arresteert oplichters

http://www.nu.nl/buitenland/4332243/...-telefoon.html
---------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2016, 12:13   #94
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.899
Standaard

Heb je je nog steeds niet geofferd?....
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2016, 01:19   #95
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.675
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

nou heeft een blanke hier zin om even flink te deevolueren door nu meteen Hindoe te worden???
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2016, 16:02   #96
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
nou heeft een blanke hier zin om even flink te deevolueren door nu meteen Hindoe te worden???
Hoeveel blanken zijn er al niet naar India vertrokken om daar zich te verdiepen in het boeddhisme en ook in het Hindoeïsme?
De New Age beweging.
Vele blanken hebben zich al in die richting bekeerd.

Langzaam maar zeker worden alle religies door elkaar heen geroerd tot een eenheid, die de ware godsdienst van de toekomst zal worden.
En daaruit te kunnen kiezen wat jou het beste lijkt te zijn.

Roer in de pot tot het beter wordt....

__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 30 oktober 2016 om 16:04.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2016, 21:54   #97
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.675
Standaard

ach meest superieure geloof is Bonobo religie.

gewoon al je problemen even wegneuken, nooit meer oorlogen

make love, no war

maw bukken, benen wijd, M/V evt meiden met straps on die mannen neuken in kontjes

het echte doel van geloof en religie is gewoon om de seks en de Hindoe Hard Porno gewoon lekkerder te maken.

vaak zijn gelovige meiden continu kutgeil en kontgeil.

meeste goed uitgeneukte, wijd uitgerekte en vaginaal versleten Hindoe hoeren vind je in hindoe tempels, de mandirs he.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2016, 21:57   #98
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.675
Standaard

een echte diepgelovige geile hindoe hoerenmeid moet altijd neuken met haar benen richting New Delhi.

de hindoe hoerenkut is de lekkerste en goedkoopste van de hele wereld, eerste klas, vieszwart, sappig, strak, rauw en warm hindoe neukvlees. Op elke straathoek van New Delhi te koop voor paar roepias.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2016, 17:16   #99
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.675
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ja zeg die hindoe halfapen kunnen toch verdomd goed neuken, zie onder bewijs van hun neukpowers, bevolking india verzesvoudigd sedert 1947 onafhankelijkheid en partition.




------------ uit topic v mij: god schiep ons als seksmachines:


hahahahaa

india 1947 ruim 250 miljoen inwoners

india 2016 ruim 1400 miljoen inwoners, exclusief voormalige delen, pakistan en bangladesh, zelfde smerig oversekste, vieszwarte koelierassen met bevolkings explosies door superieure sharia seks wetten.

nou reken uit hoeveel uren al die vieszwarte, kleingeschapen koelie apen uit india niet geneukt moeten hebben om hun aantal in pakweg 65 jaar tijd te verzesvoudigen.

Neuk neuk neuk neuk neuk

zie hier mooie clip hoe een hete viesbruine hindoehoertje neukt:
echt mooiste neukscene die ik ook zag bloedgeile koeliehoertje Shazia Sahari


http://justporno.tv/hd/6006/i_love_shazia_sahari


ja zelf ben ik toch een seksmachine nu, gelukkig met een off button in mijn reet.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2016, 21:33   #100
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.675
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

zie dit eens een hogere kaste hindoeman, met PIKzwarte koeliepikkie van 15 cm, zekere hooggeleerde prof dr ir Rabin Gangadin postte dit over mij in 2007, tsja de vraag is wat hij zelf is en wat hij gepresteerd heeft in BBB Arisch Nederland als vieze koeliekutjes neukende surikoelieman???

beste is alle korte, kleingeschapen surikoeliemannen, dus alle hindoestaanse mannen en jongens ook meteen VERPLICHTEN OM ZICHZELF TE ZELFDEPORTEREN op professionele, georganiseerde wijze. En deze prof koelie Rabin Gangadin moet dan het hele project leiden om BBB Arisch Arctisch Nederland binnen 9 maanden absoluut HINDoevrij, HONDoevrij en Koelie apenvrij te maken.

ach daarom moet herr Thierry Baudet de macht gewoon overnemen en de eerste extreem rechtse absolute,zuiver (directe) democratische heerser worden van Nederland sedert de bezetting van heel Europa in 1945.

dewa, 98, 6 % chimpansee aapje in genetische zin, viesbruine, kleingeschapen, korte, te zwakke, koelieachtige hominid

en Wieroe, hindoe nazi (homo) kat


---------------------- dit schrijft dus deze Rabin Gangadin over mij:

Dewanand, een krijsende wereldzuiveraar

Auteur: Rabin Gangadin 11 mei 2007 textgrootte lettergrootte verkleinen Lettergrootte verkleinen print e-mail

ImageWie kent hem niet? Mr. Dewanand die via een eigen opgezette website, inhoudende een klip en klare visie over het in zijn ogen de ronduit infernale en inferieure kwaliteit van het Hindoestaanse soort, de wereld probeert te ontbolsteren. Naar verluidt heeft hij wegens aantoonbare terroristische activiteiten, in welk geval het verzenden van poederbrieven aan het adres van Hindu’s en Hindu- instellingen, het op een maniakale wijze lastig vallen van jonge Hindoestaanse vrouwen etc. in verzekerde bewaring gezeten.
Op zich is er niets vreemds aan dat een in zijn origine als Hindoestaan geboren creatuur, niets van Hindoestanen moet hebben. Er zijn legio voorbeelden bekend van Hindoestaanse jongeren die in plaats van roti, graag patat verorberen, het oorvocht voelen toenemen als bij hen een sprankje Hindoestaanse muziek het gehoorapparaat binnendringt, niets moeten hebben van Hindoestaanse kameraadjes, etc. Zou er met deze categorie misschien iets mis kunnen zijn? Ik denk het niet. De Hindoestaanse ouders gaan er zeer coulant en liberaal mee om. Dat wat Dewanand betreft, gaat het om een in Suriname geboren Hindoestaanse man van middelbare leeftijd die als volgt over zichzelf schrijft:

Ik ben in Suriname opgegroeid en stoeide met lekkere Afro meiden. Ik zal je eens hard duidelijk maken dat ik op mijn 19de helemaal geen Hindoe was, wel qua uiterlijk Hindoestaan, maar mijn moeder was moslim. Ik haat het koelieras en droom vaak dat alle koelies in hun reet genaaid worden in een groot concentratiekamp en daarna langzaam doodgemarteld worden, om een koelievrij Nederland te realiseren. 'Ok, hierbij open ik onze geheime vergadering. Vandaag gaan wij onderzoeken waarom Nederland in principe koelievrij moet worden. Wie wil de eerste toespraak houden?'

Vergeet vooral niet dat het koelielanderras in Nederland nu gedegenereerd en zwak is. Je weet dat 'blanke' hollandse mannen langer zijn en een veel grotere penis hebben. Hierom is het logisch dat heel veel koeliemeiden vanwege hun biologische instincten bewust kiezen om lekker genaaid te worden door grootgeschapen blanken. Nu is dit helemaal lekker aan de gang hoor. Ik ken zat hindoestaanse vrouwtjes die echt wild uitnaaien met heel veel blanke mannen en af en toe ook een neger proeven.

Het anti-Hindoestaanse bij Dewanand is een hardnekkige kwaal, ontstaan uit een door niets gerechtvaardigde gedachtevirus terwijl zijn gedachtespinsels tot de meest infame, oneerlijke en onbezonnen geestesdwaling behoren, waar sommige geestverwanten van Dewanand ook aan laboreren. Het maakt je neerslachtig te zien hoe obstinaat hij elke minuscule scheet uit de Hindoestaanse gemeenschap opblaast tot een reuze walm en hoe hij elk hellevuur vanuit de Creoolse gemeenschap, waar hij zich mee vereenzelvigt, reduceert tot luciferskopformaat. Het is misschien te goedkoop en te kort door de bocht een persoon met een deviante mening te verslijten voor een lijder aan delirium. Enkel om deze ongeschreven fatsoennorm verplicht ik mezelf Dewanand te benaderen met desnoods een verkapte en geforceerde deferentie.

Geobsedeerde fantast
Dewanand slaat een weg in die hem ver verwijdert van de wetenschap, en legt voor zijn naar de paranoia aangrenzende gedachtegangetjes, groteske verklaringen af. Op basis van zijn gepubliceerde teksten zou je bijna denken dat hij last heeft van zenuwtics. Het lukt hem niet een Hindostaanse vrouw aan de haak te slaan en hij vindt van zichzelf dat hij door de Hindoe gemeenschap niet wordt omarmd en op z’n gemak geknuffeld.

Dewanand’s gevalsbeschrijvingen zijn alles behalve knap geformuleerd en halen qua dwingende logica in de verste verte het niveau van Jip en Janneke niet. Ze zijn stuk voor stuk net zo wonderbaarlijk kinds als Alice in Wonderland.

Ik ontmoette zelfs ooit een hindoemeisje tijdens een openbare puja in Rotterdam en zij bleek een wilde seksrelatie te hebben met een blanke hollandse man. Haar ouders wisten het en zij was nauwelijks 17 jaar. Is allemaal biologie kerel, meiden willen altijd de langste, dikste en hardste man, door hun simpele logica. Sociaal darwinisme zit in de rekbare vagina. Laat haar uitnaaien, het is haar karma om hindoehoer te zijn.

Volgens de freudiaanse mythologie heet dit infantiele seksualiteit die nauw verbonden is met een zondig verlangen waarbinnen de moeder gekoesterd wordt en de vader wordt gehaat. Freud illustreert dit met het Griekse drama Oedipus (over de zoon die zijn vader vermoord en zijn moeder trouwt) en concludeert daarbij dat dit inzicht universele betekenis zou hebben: álle mannen zouden leiden onder een in hun kindertijd verdrongen 'Oedipuscomplex'. Daarna zou nog volgen de ontdekking van de penisnijd (een gemis waar ieder meisje problemen mee zou hebben) en het verknippen van de geest tot het kibbelende drietal ego, superego en id. Toegepast op Dewanand zou dit soort ontboezemingen bij hem kunnen worden 'verklaard' door middel van deze freudiaanse grabbelton. Succes verzekerd, want dankzij dit soepele begrippenapparaat, onmeetbare grootheden en de mogelijkheid om iedere redenering net zo logisch op zijn kop te zetten, kan de seksuele aberratie van Dewanand nader worden verklaard.

Dewanand is een krijsende wereldzuiveraar die toonloos meiert over zijn ideologische geinfecteerdheid. Je kunt stellen dat er van de sensuele beleving bij Dewanand als hierboven geciteerd, rudimenten zijn achtergebleven, eigenlijk bezinksels die al naar gelang zijn behoefte gereactiveerd zijn door de holle echo’s van zijn innerlijke. Zijn standpunten zijn vulgair en banaal en verschaffen eerder inzicht in de leegheid en properheid van deze figuur dan in de inhoud van zijn ronkende strijdgezang. In zijn doldrieste, onbebrilde overmoed wordt hij helemaal mataglap waarbij elk pijntje, elk kwaaltje, elk zieligheidje, elk zorgelijk scheetje bij hem en elk niet-meetbaar mirakeltje tot een wereldleed wordt gebombardeerd waardoor het moet overkomen alsof Dewanand een bevrijdende gedachte moedig op zijn schouders torst.

Hij is een figuur die sentimenten slijt, in ellende handelt en zijn eigen stompzinnige tekortkoming gebruikt als lanceerbasis voor zijn eigen lust en leven. Hij sleurt het leed desnoods met zijn blote knuisten uit de verste hoeken van de rimboe. Hij laat plompverloren een zak , gevuld met alles wat er door hem aan benauwde sentimentaliteit en schelle kwakzalverij is verkondigd, ploffen en roept dat hij lef en moed heeft en rigoureuze oplossingen aandraagt.

Rabin Gangadin

bron site indian feelings online van domme kleingeschapen surikoelies:

http://www.indianfeelings.nl/columns...l#.WBuc2iRa97E
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be