Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud Gisteren, 15:44   #81
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
En in deze krankzinnige rattennest ga ik echt niet langer blijven rondhangen.

Dit wordt gewoon te idioot voor woorden.

Nu echt weg hier. De BS is al lang aangetoond.

Veel plezier nog met je vragen Oma.
Je mag er zelf een antwoord op verzinnen.
Wel grappig dat Oma hier zit te ranten tegen voorschotfacturen maar dat ze even goed zit te ranten tegen de digitale teller omwille van privacy redenen. Dat jij hier nog tijd en moeite insteekt, ik begrijp het niet. Aan de ene kant bewonderenswaardig, aan de andere kant grenzeloos naief om te denken dat er te redeneren valt met zo iemand.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 16:04   #82
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
gij betaalt graag het vierdubbele op basis van eerder jaarverbruik
En nochtans kwam Engie als beste koop uit de simulatie van Test Aankoop. Die simulatie trekt dus blijkbaar op niks, om niet te zeggen dat het oplichterij is. Stof dus om klacht in te dienen bij test Aankoop.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 16:14   #83
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.417
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Wel grappig dat Oma hier zit te ranten tegen voorschotfacturen maar dat ze even goed zit te ranten tegen de digitale teller omwille van privacy redenen. Dat jij hier nog tijd en moeite insteekt, ik begrijp het niet. Aan de ene kant bewonderenswaardig, aan de andere kant grenzeloos naief om te denken dat er te redeneren valt met zo iemand.
Ik denk echt niet dat er met zo iemand te redeneren valt hoor.
Ik weet wel beter.

Maar ik heb een godsgruwelijke hekel aan zo'n mensen.
Azijnpissen over alles en iedereen.
Zonder daar ook maar enige aanleiding toe te hebben.
Als er iets mis is mag dat gezegd worden en ik ga ook niet zeggen dat Engie (of eender welke andere leverancier) perfect werken maar leugens verspreiden zonder ze hard te maken, daar krijg ik kromme tenen van.


Hier ook weer. Dat leest ergens een bericht en begint dan maar direct over oplichting, diefstal,... Zonder daar ook maar 1 bewijs van aan te brengen. Pagina's lang haar eigen beweringen blijven herhalen wel ja, maar verder...
Ik vraag niet meer dan 1 factuur maar dat komt niet. Nee, dan liever beginnen schelden en mij verwijten dat ik haar vragen niet beantwoord...
Alsof de bewijslast bij mij ligt.

En in plaats van zo iemand hier een vrije tribune te gunnen ga ik er met liefde en plezier tegen in. Ik heb hele dagen tijd. Noem het een hobby. Want moeite kost het niet.
Een uurtje per dag weerwerk bieden aan een azijnpisser. Het houdt ne mens van de straat eh?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be