Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 mei 2024, 18:12   #1
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.506
Standaard Realistische besparingen of begrotingsvoorstellen van de N-VA

  • Meer mensen aan het werk
  • Geen indexering van uitkeringen
  • Geen indexeringen van leeflonen
  • Minder opvang voor asielzoekers

Dat is een greep uit onze voorstellen (dat OVLD deels gekopieerd heeft), hoe we dat gaan doen, leest u voor een stuk hieronder. Veel van deze voorstellen zijn niet nieuw hé. Een debat hierover is mogelijk, hopelijk kan dit zonder het herhalen van de riedeltjes die hier al meermaals (bijna dagelijks zelfs) gepost werden.

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...c2530340&ei=10

Om tegen 2029 opnieuw aan te knopen met de Europese begrotingsregels (tekort van maximaal 3 pct bbp) heeft de partij een budgettair plan uitgestippeld.
Extra belastingen zijn voor N-VA niet aan de orde, dus wil de partij stevig besparen. Tegen 2029 11,8 miljard euro in de sociale zekerheid en 3,7 miljard euro op de overheid zelf.
Die inspanningen moeten zorgen dat de kloof tussen werken en niet-werken groter wordt dan 500 euro.

Besparen op de sociale zekerheid
Hoe bespaar je op de sociale zekerheid? Onder meer door meer mensen aan het werk te zetten, langdurig zieken of ambtenaren die met medische pensioen zijn bijvoorbeeld.
Daarnaast wil N-VA de werkloosheidsuitkeringen beperken in de tijd en pleit de partij voor indexsprongen voor de uitkeringen en leeflonen. Concreet wil dat zeggen dat de uitkeringen en leeflonen bij een komende indexering niet zouden meestijgen.

Met ook een indexsprong op de allerhoogste pensioenen (boven de 3.500 euro) wil de partij ook de pensioenen betaalbaar houden. De perequatie (de koppeling van de ambtenarenpensioenen aan de ambtenarenlonen, red.) mag wat N-VA betreft dan weer op de schop en de pas voorgestelde pensioenbonus mag teruggeschroefd worden.

Wat de gezondheidszorg betreft, maakt de partij zich sterk dat ze niet zal snoeien, maar dat het groeipad "realistisch" moet zijn.

Ook bij nieuwe Belgen valt geld te rapen, vindt N-VA. De partij wil nieuwkomers pas na 5 jaar toegang geven tot een leefloon, dat is een minimuminkomen voor mensen die over onvoldoende bestaansmiddelen beschikken. Op dit moment heeft iedereen die legaal in ons land verblijft en te weinig bestaansmiddelen heeft recht op zo'n leefloon.

N-VA wil ook een deel van dat leefloon koppelen aan voorwaarden, een landstaal spreken bijvoorbeeld.

Op het vlak van migratie wil N-VA investeren in ontrading en terugkeer. De partij wil ook budget voorzien om de Belgische verplichtingen die zijn vastgelegd in het Europese migratiepact af te kopen. Op die manier kan de asielinstroom beperkt worden en de opvangcapaciteit afgebouwd worden.

"Dat valt te verantwoorden, want België heeft de afgelopen jaren al veel meer dan haar deel gedaan", luidt de verklaring.


Besparen op de overheid
Daarnaast wil de partij besparen op de overheid zelf, tegen 2029 gaat het om 3,7 miljard euro. Naast 'klassiekers' zoals de vermindering van het aantal parlementsleden en de afschaffing van de Senaat wil de partij ook het mes zetten in een reeks subsidies. Naast het veelbesproken krantencontract gaat het onder meer om het doorschuiven van ontwikkelingssamenwerking naar de deelstaten.

Van die deelstaten wordt ook een inspanning verwacht, meer bepaald een begrotingsevenwicht in elke regio in 2029.

Als het vet van de soep is, moeten we ervoor zorgen dat er opnieuw vet komt.
De N-VA is momenteel de enige partij die met realistische voorstellen komt om degelijk te besparen op de uitgaven.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

Laatst gewijzigd door reservespeler : 2 mei 2024 om 18:16.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 20:55   #2
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.491
Standaard Bart De Wever zet de aanval in op de ouderen en zieken.

Nu hebben we tenminste klaarheid. De ouderen, zieken en sociaal zwakkeren gaan moeten afdokken..

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240502_94661365

Citaat:
Meest in het oog springt het voorstel van voorzitter Bart De Wever (N-VA) om de groeinorm voor de gezondheidszorg te verlagen. Nu stijgt het gezondheidsbudget met 2,5 procent bovenop de index om de toenemende zorgnood het hoofd te bieden. In 2024 is die eenmalig verlaagd naar 2 procent. De N-VA wil hem nu in lijn brengen met de economische groei – ongeveer 1,5 procent. Volgens de eigen berekeningen gaat het om een besparing van 4,5 miljard tegen 2029.
Met de vergrijzing die er aan de gang is, resulteert dat uiterard in een vermindering per persoon.

Uw mening?
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 21:07   #3
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.284
Standaard

Tendentieuze, leugenachtige en misleidende topic-titel
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 2 mei 2024 om 21:08.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 21:16   #4
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Tendentieuze, leugenachtige en misleidende topic-titel
Weer schelden.
Verklaar u nader. Klopt het niet dat de ouderen en zieken gaan inboeten?
En waarom?
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 22:05   #5
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.780
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Nu hebben we tenminste klaarheid. De ouderen, zieken en sociaal zwakkeren gaan moeten afdokken..

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240502_94661365



Met de vergrijzing die er aan de gang is, resulteert dat uiterard in een vermindering per persoon.

Uw mening?

Men moet het mes maar zetten in nutteloze onderzoeken. Als ze een half uurke zoeken zullen ze er in de meeste klinieken een hele hoop vinden, ge moet daar niet aan twijfelen.

Ze moeten ook maar eens naar het ziekte verzuim kijken van zogenaamde "zieken" en die hun dokterskosten uiteraard.

de boema uit verwergistan moet hier in het kader van een gezinshereniging ook geen gratis nieuwe heup krijgen.

Als ge vindt dat uwe flieter in de weg hangt, of dat uw tieten te klein zijn, wel dat zijn cosmetische opperaties, betaal dat zelf maar, ook de mogelijke complicaties die daaruit volgen overigens.

Mensen die nog een paar weken te gaan hebben , geef die een waardig einde ipv ze nog een paar weken als labrat te gebruiken (met hoge kostprijs)

Iemand die chronisch ziek is, waarom moet die om de paar weken naar mijnheer doktoor om een voorschrift te halen voor de pillen , spuitjes, verpleging etc.... geef die gewoon een abonnement waarbij die jaarlijks een paar controles moet laten ondergaan, dat scheelt een pak geld.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 22:06   #6
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.780
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Weer schelden.
Verklaar u nader. Klopt het niet dat de ouderen en zieken gaan inboeten?
En waarom?
Omdat het geld op is Dadee als ge duizenden parasieten importeert die alles gratis moeten krijgen, dan gaat iemand de rekening betalen.

ik en gij via onze belastingen en pitje en mitje omdat de kwaliteit niet meer kan gehandhaafd worden.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 22:11   #7
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Omdat het geld op is Dadee als ge duizenden parasieten importeert die alles gratis moeten krijgen, dan gaat iemand de rekening betalen.

ik en gij via onze belastingen en pitje en mitje omdat de kwaliteit niet meer kan gehandhaafd worden.
Is uw moeder of grootmoeder een immigrante?
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 22:16   #8
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Weer schelden.
Verklaar u nader. Klopt het niet dat de ouderen en zieken gaan inboeten?
En waarom?
Die 100 miljard die De Croo verbrast heeft moet ergens van komen. Dus richt uw pijlen maar op hem
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 22:19   #9
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Men moet het mes maar zetten in nutteloze onderzoeken. Als ze een half uurke zoeken zullen ze er in de meeste klinieken een hele hoop vinden, ge moet daar niet aan twijfelen.

Ze moeten ook maar eens naar het ziekte verzuim kijken van zogenaamde "zieken" en die hun dokterskosten uiteraard.

de boema uit verwergistan moet hier in het kader van een gezinshereniging ook geen gratis nieuwe heup krijgen.

Als ge vindt dat uwe flieter in de weg hangt, of dat uw tieten te klein zijn, wel dat zijn cosmetische opperaties, betaal dat zelf maar, ook de mogelijke complicaties die daaruit volgen overigens.

Mensen die nog een paar weken te gaan hebben , geef die een waardig einde ipv ze nog een paar weken als labrat te gebruiken (met hoge kostprijs)

Iemand die chronisch ziek is, waarom moet die om de paar weken naar mijnheer doktoor om een voorschrift te halen voor de pillen , spuitjes, verpleging etc.... geef die gewoon een abonnement waarbij die jaarlijks een paar controles moet laten ondergaan, dat scheelt een pak geld.
Ik ga mij daar niet over uitspreken. Ik prijs mij gelukkig dat ik al duizenden en duizenden euro’s betaald heb voor gezondheidszorg en sociale zekerheid en er quasi niks voor teruggekregen heb (tot nu toe).

Dat men eerst eens begint met koterijen zoals salariswagens en dienstencheques af te schaffen.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 22:20   #10
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Die 100 miljard die De Croo verbrast heeft moet ergens van komen. Dus richt uw pijlen maar op hem
Van de tax shift van Van Tovertveldt (NVA) onder andere.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 22:24   #11
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.780
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik ga mij daar niet over uitspreken. Ik prijs mij gelukkig dat ik al duizenden en duizenden euro’s betaald heb voor gezondheidszorg en sociale zekerheid en er quasi niks voor teruggekregen heb (tot nu toe).

Dat men eerst eens begint met koterijen zoals salariswagens en dienstencheques af te schaffen.
dat men eens begint met de belastingen op loon te verlagen en zijn eigen ambtelijke koterijen aanpast.

vergeet niet dat die speciale formules er gekomen zijn, omdat we langs alle kanten kapot belast worden. Gij als liberaal, zou dat toch moeten weten.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 22:44   #12
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
dat men eens begint met de belastingen op loon te verlagen en zijn eigen ambtelijke koterijen aanpast.

vergeet niet dat die speciale formules er gekomen zijn, omdat we langs alle kanten kapot belast worden. Gij als liberaal, zou dat toch moeten weten.
Ouderwetse conservatieve liberalen zijn belastingsfetishisten.

Belastingen dienen in een welzijnsstaat om te zorgen dat ‘iedereen’ een menswaardig bestaan heeft en passende gezondheidszorg heeft.

Je hebt dus de keuze tussen:

Ons model: je betaalt veel belastingen maar je bent zeker van een bijna gratis gezondheidszorg.

Het NVA/USA model: je betaalt weinig belasting, maar wel torenhoge verzekeringen en als je dat niet kan dan crepeer je maar.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 22:45   #13
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.836
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
dat men eens begint met de belastingen op loon te verlagen en zijn eigen ambtelijke koterijen aanpast.

vergeet niet dat die speciale formules er gekomen zijn, omdat we langs alle kanten kapot belast worden. Gij als liberaal, zou dat toch moeten weten.
vervang dikke drukletters door oppertrol,
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 22:46   #14
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.491
Standaard

Schelden dus weeral.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 mei 2024 om 22:46.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 22:48   #15
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.836
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Nu hebben we tenminste klaarheid. De ouderen, zieken en sociaal zwakkeren gaan moeten afdokken..

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240502_94661365



Met de vergrijzing die er aan de gang is, resulteert dat uiterard in een vermindering per persoon.

Uw mening?
Minder moslims invoeren zal meer dan de helft van de centen opbrengen, moslims die uw partij + de rooie ssossen met overvloed hebben ingevoerd,
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 22:49   #16
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.836
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Schelden dus weeral.
is dat schelden, nee da's de waarheid...........................

Citaat:
4 definities op Encyclo
tieren Jaar van herkomst: 901-1000 (WPS )
lelijke woorden tegen iemand zeggen om hem te beledigen vb: de supporters van Ajax scholden op de tegenpartij schelden doet geen zeer [het kan me niet schelen dat je me u...
• [inerg] krenkende of beledigende woorden uitspreken op heftige of ruwe toon.
1) Agressief doen 2) Asociale taal gebruiken 3) Beledigen 4) Beschimpen 5) Boosheidsverschijnsel 6) Foeteren 7) Fulmineren 8) Gemeen praten 9) Grove woorden zeggen 10) He...
is dus geen van de vier definities

Laatst gewijzigd door wagner.666 : 2 mei 2024 om 22:52.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 22:54   #17
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.836
Standaard

om u op weg te helpen wat trol betekend,

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie


Citaat:
Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon,[1] opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet.[2] Dit gebruik van het woord trol is afkomstig van de vroege uitsluitend Engelstalige internetgemeenschap op Usenet, fora of chatkanalen.

Laatst gewijzigd door wagner.666 : 2 mei 2024 om 22:55.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 22:58   #18
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Men moet het mes maar zetten in nutteloze onderzoeken. Als ze een half uurke zoeken zullen ze er in de meeste klinieken een hele hoop vinden, ge moet daar niet aan twijfelen.

Ze moeten ook maar eens naar het ziekte verzuim kijken van zogenaamde "zieken" en die hun dokterskosten uiteraard.

de boema uit verwergistan moet hier in het kader van een gezinshereniging ook geen gratis nieuwe heup krijgen.

Als ge vindt dat uwe flieter in de weg hangt, of dat uw tieten te klein zijn, wel dat zijn cosmetische opperaties, betaal dat zelf maar, ook de mogelijke complicaties die daaruit volgen overigens.

Mensen die nog een paar weken te gaan hebben , geef die een waardig einde ipv ze nog een paar weken als labrat te gebruiken (met hoge kostprijs)

Iemand die chronisch ziek is, waarom moet die om de paar weken naar mijnheer doktoor om een voorschrift te halen voor de pillen , spuitjes, verpleging etc.... geef die gewoon een abonnement waarbij die jaarlijks een paar controles moet laten ondergaan, dat scheelt een pak geld.
Waar ik mij wel vragen over stel is al die burnouts en ‘depressies’.

Dat lijkt mij stilaan een luxeziekte.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 23:02   #19
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.085
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Weer schelden.
Verklaar u nader. Klopt het niet dat de ouderen en zieken gaan inboeten?
En waarom?
Op enkel gefantaseerde leuzen kan men niet ingaan.
Tracht dit begrijpend te lezen en dan kan er verder gediscuteerd worden.

https://www.hln.be/binnenland/hoogst...ruit~ac3f5ed4/

Citaat:
Nadat op 1 mei de verkiezingsbeloften als rijpe appels uit de lucht vielen, klinkt bij Bart De Wever de dag erop een heel ander geluid.
N-VA noemt man en paard in de besparingsronde die voor de deur staat. Waarop wil de partij besparen?
We nemen de zeven voornaamste posten onder de loep.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 23:15   #20
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.939
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Nu hebben we tenminste klaarheid. De ouderen, zieken en sociaal zwakkeren gaan moeten afdokken..

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240502_94661365



Met de vergrijzing die er aan de gang is, resulteert dat uiterard in een vermindering per persoon.

Uw mening?
Hoe kunt ge nu "afdokken" van geld dat ge eerst gekregen hebt???

Zij die geld krijgen, gaan minder krijgen, zodat zij die geld geven minder moeten geven.

Moeilijker is het niet.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be