Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Bekijk resultaten enquête: Wil jij dat Europa SAMEN dus heel Rusland en Oekraine veroverd en inlijft?
JA 2 9,52%
NEE 8 38,10%
WEET NIET 0 0%
IDIOOT idee, die Dewanand is gek, manisch psycho, heeft TBS dwangbehandeling nodig tgv koudesteek 11 52,38%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 april 2024, 12:06   #41
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.720
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
hoh er moet maar één land van de NATO beginnen vechten met RU, en alles schiet in gang hoor
Althans, dat is de theorie.

Of het in de praktijk ook zo zal uitdraaien, zal de toekomst uitwijzen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2024, 13:07   #42
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Althans, dat is de theorie.

Of het in de praktijk ook zo zal uitdraaien, zal de toekomst uitwijzen.
Ik hoop (wellicht ijdele hoop) dat er opnieuw een rustiger Rus aan het bewind komt. Een gemoedelijker en menselijker type zoals wijlen Gorbatsjov er een was.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2024, 16:22   #43
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wederom DUITSLAND dat ons naar een nieuwe wereldoorlog zal leiden.

STOP DE COLLABORATIE! Weg met de EU en nooit meer, NOOIT MEER Duitse invloeden.
Duitsland doet geen kl*ten voor Oekraïne. De enige oorlogshitser zit trouwens in het Kremlin.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2024, 16:23   #44
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik hoop (wellicht ijdele hoop) dat er opnieuw een rustiger Rus aan het bewind komt. Een gemoedelijker en menselijker type zoals wijlen Gorbatsjov er een was.
Voor hetzelfde geld wordt het Bortnikov.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2024, 13:43   #45
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.652
Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
hoh er moet maar één land van de NATO beginnen vechten met RU, en alles schiet in gang hoor

01) Nee, zelfs als Rusland opeens 10 kamikaze drones afvuurt PER ABUIS op de Amerikaanse luchtmachtbasis in Polen zal er geen WOIII Komen in Europese Unie, men zal het Oekrainse leger laten terug schieten, PROXY WAR stijl.


Fundamenteel vraag ik mij af:
02) WAT wil het Russische PV RAS, toch snel 120 miljoen hogere, superieure, Slavische blanken. Russische blanke PV RAS heeft superieure kanten, oude Sovjet Technologie was al veel hoger ontwikkeld vroeger gedurende de Koude OORLOG.

03) Een nieuwe, wereldwijde, almachtige SOVJET Kalifaat of Sovjet Empire is haalbaar volgens mij en ik zal het in mijn boek uitwerken, zonder een bloedige oorlog. De minstens 25 MILJOEN Russiche Techneuten en Beta Nerds hebben de Technologische kennis en capaciteiten om dit nieuwe Sovjet Imperium te bouwen op aarde, zonder enig bloedvergieten.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2024, 13:47   #46
Glennos1
Burgemeester
 
Geregistreerd: 4 april 2020
Berichten: 556
Standaard

Kalinigrad is Duits en moet terug heroverd worden, de omvolkers uitgezet worden.
Glennos1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2024, 22:08   #47
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.652
Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Glennos1 Bekijk bericht
Kalinigrad is Duits en moet terug heroverd worden, de omvolkers uitgezet worden.
Kan het Duitse leger alleen heel Rusland veroveren?? Duitsland heeft heden ten dage geen eigen nucleaire wapens en geen grote oorlogsindustrie.

Europese Unie is nu bezig het Blanke oervolk te terroriseren en uit te roeien door miljoenen negers en zwarte Indiers te importeren, gewoon RASverraad. Europese Eenheid is mislukt en het kan alleen via een raciale eenheid gerealiseerd worden denk ik.

In Suriname zie je hoe alles mislukt als je tien rassen en volkeren met elkaar laat hokken in een land. Ik ben zelf gekleurd en bekijk de hele Multikukeluku toch kritisch.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2024, 22:40   #48
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.286
Standaard

Ik wil vooral dat degene die geld witwassen met oorlog daar aansprakelijk voor worden gesteld.
Met zo’n fascisten zult ge altijd oorlog hebben.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
Denk aan den IJzertoren!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2024, 21:46   #49
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.652
Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

========================= mbt Update oudere topic van mij
https://forum.politics.be/showthread.php?t=267834

Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Deze pagina opnieuw laden Stel Poetin/ rusland valt Europa keihard aan met 1000 raketten... start WOIII

Oud 3 februari 2023, 22:37 #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.622


Stel Poetin/ rusland valt Europa keihard aan met 1000 raketten... start WOIII
onderwerp:

Stel Poetin/ rusland valt Europa keihard aan met 1000 raketten... start WOIII


Analyse:

1) Stel Poetin draait door en laat Russische leger maar Europese Unie FULL POWER aanvallen met 1000 raketten en zware bombardementen, oa via onderzeeers. Ja dan zal de crisis in de Europese Unie heel dramatisch worden, vooral als Rusland dan energie centra en Telecom centra in Europa opblaast of vitale havens, bv Rotterdam.

2) Rusland wint erbij als Europese Unie aangevallen wordt en gelijk in chaos gestort wordt denk ik nu. Europa heeft veel vijanden dus kijk maar uit ok, blanken zijn het meest gehate RAS nu op aarde en nu is toch al 75 procent van de hele wereldbevolking gekleurd en NIET blank, incl zwart India. India steunt Rusland sowieso dus 1,4 miljard Indiase zwarten zijn anti europa.

3) Het is geen leuke wereld meer voor blanke Europese hetero mannen denk ik. Ik merk toch een vreselijke blankenhaat bij veel hindoestanen die ik kende, en ook negers haten blanken hartgrondig. Ik kijk naar alle parameters vd raciale aspecten.

4) POETIN wil sowieso heel Europa in zijn macht krijgen en het is hem al aardig gelukt zonder een enkele bom te gooien op EU landen. Keurig gedrag tot op heden maar hij kan doordraaien en dan in een woede aanval die 1000 zware raketten afvuren op vitale delen in Europese UNie om de boel te ontwrichten. Reken maar na telecommunicatie centra opblazen, ja de chaos zal gigantisch zijn, of al die centralisatie punten vd supermarkten. Voedselvoorziening is vitaal dus als POetin dit aanvalt dan komt er hongersnood en dan is het gelijk vechten, burgeroorlog, grote rellen, plunderingen.

5) ik denk dat alle nationale legers in heel Europa nu op scherp moeten staan en elke dag overal moeten patrouilleren in vol uniform met wapens op scherp. de Derde Wereldoorlog is al officieel losgebarsten. De verharding is voelbaar overal en de armoede is flink toegenomen, inflatie al tot 11 procent in Nederland jaar 2022.
__________________
Kritisch Podium Dewanand




https://forum.politics.be/showthread.php?t=267834
===========================
============================

UPDATE: nu lijkt het sterk op dat het Grote Europese Invasie LEGER binnen 12 maanden gemobiliseerd zal moeten worden,

01) Er zijn al genoeg bewijzen dat Poetin heel veel Russische terreur clubjes financieert in heel Europa oa FVD/ thierry baudet dus in Nederland. Er waren al grote verdachte terroristische rampen waarbij technische kennis nodig was.

02) Een groot verenigd Europees INvasie leger van minstens 2,5 miljoen man kan heel Rusland permanent bezetten en inlijven bij EUSSR.

03) Een Sterk Europa he tegen POETIN is nu toch de LEUS van alledag

04) Russische OORLOGSindustrie draait nu op volle toeren en de oorlog is nu echt totalitair en duivelser dan de WOII periode met NAZI hitler duitsland.

05) Olie en gasboycot Russische spullen is MISLUKT denk ik. Via zwarte Relay INdia, China, Dubai, Quattar is het simpelweg omzeilt en POETIN verdient nu juiist veel meer geld en BAAR GOUD en edelstenen aan deze zwarte handel dan voorheen.


================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be